Bora Puxu foutmelding E7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_muller
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Mijn vraag
Nu 3 maand een Bora Puxu in gebruik. 2x hebben we de storing "E7" in het rechter kookdeel gehad. Wat betekend deze storing? Het linkerdeel en de afzuiging blijft gewoon actief.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google en de handleiding geeft op de storing E7 eigenlijk geen terugkoppeling. Om de rechter kookplaat weer te kunnen gebruiken "reset" ik deze door in de meterkast de 3fase aardlekautomaat (ja, 3 fase aangesloten) af en weer op te schakelen. De pannen verplaats ik niet en de plaat pakt het dan gewoon op.

Beste antwoord (via mister_muller op 10-10-2024 21:07)

• EVOTWEAKERS
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-05 23:53
mister_muller schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:24:
[...]

Hm.. ok. Klinkt niet goed. Hoe weet je dat (zie onderstaande terugkoppeling, waarbij aangegeven wordt dat storing onbekend is)?
Is zo'n storing eigenlijk verhelpen zonder de hele plaat uit het keukenblad te hoeven halen?

Inmiddels ook terugkoppeling van de verkoper. Ze hebben contact gehad met Bora, die de storing niet herkennen? Moest minstens half uur de stroom eraf zodat de Bora zich gaat resetten. Mocht dat het probleem niet oplossen dan komt iemand van de serviceafdeling van Bora langs.
Mijn advies is verder niets zelf doen, servicebezoek uitvoeren (door een partner) van bora, ik heb daar een positieve ervaring mee!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
3 maanden... Schakel gewoon de garantie in bij de verkoper.
Ga niet klooien.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_muller
Is zeker ook niet de bedoeling te gaan knooien. Maar had de hoop dat iemand hetzelfde al eens heeft meegemaakt om de verkoper al wat gerichter aan het werk te krijgen.

Vandaag helaas weer de melding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
mister_muller schreef op zondag 8 september 2024 @ 20:30:
om de verkoper al wat gerichter aan het werk te krijgen.
Totaal niet nodig als je hem gewoon nieuw hebt gekocht in een winkel.
Anders gewoon Bora inschakelen en de euro's op tafel leggen.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EVOTWEAKERS
E7 = Problemen met de ventilatie of oververhitting van het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_muller
EVOTWEAKERS schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:12:
E7 = Problemen met de ventilatie of oververhitting van het systeem.
Hm.. ok. Klinkt niet goed. Hoe weet je dat (zie onderstaande terugkoppeling, waarbij aangegeven wordt dat storing onbekend is)?
Is zo'n storing eigenlijk verhelpen zonder de hele plaat uit het keukenblad te hoeven halen?

Inmiddels ook terugkoppeling van de verkoper. Ze hebben contact gehad met Bora, die de storing niet herkennen? Moest minstens half uur de stroom eraf zodat de Bora zich gaat resetten. Mocht dat het probleem niet oplossen dan komt iemand van de serviceafdeling van Bora langs.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• EVOTWEAKERS
mister_muller schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:24:
[...]

Mijn advies is verder niets zelf doen, servicebezoek uitvoeren (door een partner) van bora, ik heb daar een positieve ervaring mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_muller
Zojuist verwezen naar Smid Reparaties (Bora service) door de verkoper. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_muller
Vandaag de monteur op bezoek gehad. Het duurde wat langer (1e afspraak werd geannuleerd) omdat er een module was besteld maar nog niet geleverd.

Vandaag bleek dat met module bedoeld wordt de hele module onder de glasplaat. Gelukkig kon deze van onderen vervangen worden. Alles opgelost onder garantie, top!

P.s. monteur gaf aan dat deze oplossing werd toegepast omdat ook zei niets met deze storingsmelding kunnen.
Pagina: 1