www.dogpile.com niet meer beschikbaar na 22 jaar ....

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09-2024
Mijn vraag
..Beste , na 22 jaar gebruik als mijn standaard zoekmachiene www.dogpile.com sinds een dik 2 maanden geleden ( 2 dagen voor de verkiezingen in Belgie ) NIET MEER BESCHIKBAAR ???? . En nog steeds niet beschikbaar , waarom ??? De pagina is er wel , maar je kan niet meer de zoekfunctie gebruiken . Ik vond deze super handig . Omdat er steeds op de 2 eerste pagina's die werden weergegeven er het direct het resultaat juist was . Zonder bij andere 10 op 20 pagina's zitten te zoeken en heel tijdrovend lang en zelfs niks gevonden. Ook mijn zoon en op verschillende plaatsen en server providers idem niet werkend zowel op desktop als mobiel . Graag een oplossing om het toch terug te kunnen gebruiken . Pagina zegt " wij werken aan een oplossing om het voor U terug te kunnen aanbieden in jouw regio , in engelse taal vermeld dan " . Vriendelijke grt Roant .

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ervaar er geen problemen mee.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
In nederland of belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nederland.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
In Belgie zit ik , en Scarlet , maar of ik nu telenet , orange , proximus , enz gebruik overal hetzelfde , ook met verschillende plaatsen in belgie en ook op 6 verschillende toestellen mobiel of desptop of laptops enz niets werkende te krijgen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En vpn naar NL?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
Welke vpn zou ik dan gebruiken ? Liefs gratis ik heb ook firefox altijd in gebruik . Trouwens of ik nu een andere browser Edge gebruik of via een Apple toestrl of Microsoft , of android idem niet werkend . Ja oke maar welke VPN beveel je aan om te zien of het werkt dan ? Liefst gratis VPN . 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:30
roant- schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:19:

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Vul die even in, die staan er niet voor niets :) .

Ik heb het even voor je geprobeerd met Firefox op een Android telefoon via een vaste internetverbinding van Odido en die website laadt hier ook niet. Ik zet vervolgens Adguard tijdelijk uit en nu werkt het wel. Destilleer hier het probleem en mijn bevindingen uit zou ik zeggen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
Adguard is een AddOn van firefox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

roant- schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:51:
In dit geval wel ja. Je kunt ook even snel met een private browser venster testen of het dan wel werkt. Dan weet je in elk geval dat een van de extensies die je hebt roet in het eten gooien. Als het dan ook niet werkt, dan zou ik middels een VPN de site bereiken. Genoeg VPN diensten te vinden, zowel betaald als gratis, ook hier op het forum als online.

Hier, maar ik woon ook in NL, werkt de site wel gewoon.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2024 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:24
@roant- hier werkt het op mijn telefoon gewoon.
Idem op mijn Chromebook.
Nederland, KPN provider.

Edit: Zowel op WiFi als ook gewoon via de mobiele data kan ik gewoon zoeken en ik krijg ook resultaten.
Wel een hoop crap (reclame) in beeld bij de zoek resultaten :+
Edit 2: de reclame met name op de telefoon, op de Chromebook valt het erg mee.

[ Voor 57% gewijzigd door Ad de Jong op 07-09-2024 18:06 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
roant- schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:51:
In mijn geval een losse app op mijn telefoon dat me van een hoop rommel verlost in veel apps. Maar het blokkeert blijkbaar ook dogpile.com, adblockers kunnen wel vaker false positives hebben. Ik zeg alleen: kijk ook eens naar andere software dat kan storen, als het op meerdere toestellen is, wellicht heb je een pihole oid draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
Intussen ben ik zelf de grens over in België en heb het even voor je getest met Orange (5G), zelfde verhaal, die site laadt alleen als Adguard uit staat. Het lijkt iets met een adblocker te zijn, provider of land maakt bij mij niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:17
Andros schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:43:
Intussen ben ik zelf de grens over in België en heb het even voor je getest met Orange (5G), zelfde verhaal, die site laadt alleen als Adguard uit staat. Het lijkt iets met een adblocker te zijn, provider of land maakt bij mij niet uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LSzPAtnRHQmzQ83zBbdwjIh9E8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fl6UDZx2WYnhHMQoB1JsXB8d.jpg?f=fotoalbum_large

Adguard denkt dat het een fake search engine is omdat hij vooral resultaten van andere engines pakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Jelle Brolnir op 07-09-2024 18:59 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:19
Ik heb het hier even geprobeerd en dit is een regio-blokkade.
België, Adguard actief. Zonder VPN krijg ik de melding dat het in de regio niet beschikbaar is. Met VPN naar Nederland krijg ik wel zoekresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
Opvallend 2 dagen voor de laatste verkiezingen en oeps gedaan ..... . Maar oke we zijn er nog niet , uit de reactie's is al te merken dat hrt zogezegt rego is . Maar een VPN soulaas gaat geven moet ik ook zeker van zijn , Nord VPN of HOXX de betaal versie dan . Ik heb ook enkele maanden geleden wat verder gaan graven en zag dat er 1 rus als mede eigenaar oprichter is , hacker fobie en dat pr toeval 2 dagen voor de verkiezingen i Belgie . Vreemd ook na 22 jaar eruit .🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roant-
Ps ik werk op desktop en laptop als ik dogpile gebruik , meestal windows 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien het domein eigendom is van een Amerikaan, lijkt de kans me redelijk klein dat eea Russisch zou zijn. En al helemaal dat het zou zijn, 'zo vlak voor de Belgische verkiezingen'. Zoiets zou ik dan eerder op een website als Google gebruiken, dat een groter deel van België (ook) gebruikt dan zo'n kleine website.
Zie ook de reactie boven die van jou, die geeft precies het antwoord dat je zoekt.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2024 19:35 ]

Pagina: 1