Tweakers naam verandering account verwijderen, waarom zo moe

Pagina: 1
Acties:
  • 1.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1735500

Topicstarter
Op tweakers is het onnoodzakelijk moeilijk om je naam te veranderen. En dit kan men maar een aantal keer doen. Je hebt hier de hulp van een "moderator" nodig. Op andere sites kan je dat gewoon zelf doen.

Je kan ook je account zelf niet verwijderen. Dit staan ze niet toe. Je moet DPG een e-mail sturen en ze daarbij lastig vallen voor je account te verwijderen, tijdens dit process doen ze moeilijk en vragen ze je van alles, je nummer, huis adres.....

Ze proberen dit goed te keuren door te zeggen dat er anders gaten zijn in de forum posts enzovoort maar op andere sites is dit wel gewoon mogelijk.

Wat ik vraag?
Maak het mogelijk. Sluit mijn topic niet. Wil mijn account nog niet weg doen op het moment maar zou moeten kunnen.

Hebben jullie al ooit en account verwijderd of naam veranderd? Wat werkt?

Ik heb al gehoord dat de enige manier mods en forum en alles te spammen. Lukt het zo dan wel? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jazeker.

mailtje gestuurd, mijn gegevens doorgegeven.

Bleek nog een account te bestaan bij dpg op mijn achternaam (paps)
dus voor de zekerheid hebben ze gebeld. daarna was het 2 of 3 dagen voordat mijn account weg was.

gewoon dit even doen.
12 Opheffen Account
12.1 Het Lid heeft het recht om zijn persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Leden kunnen dit voor het grootste deel zelf, bijvoorbeeld via de My Tweakers pagina. In de gevallen dat dit op deze manier niet mogelijk is, kan er een gespecificeerd verzoek tot DPG Media worden gericht via deze link. Wil je enkel je account verwijderen, stuur dan een e-mail naar: privacy@tweakers.net. Vermeld duidelijk de vraag om je account te verwijderen en stuur je e-mail vanuit het e-mailadres dat gekoppeld is aan het te verwijderen account.
je berichten blijven gewoon staan. met een andere naam bv anoniem12343455633223
12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.
en voor het wijzigen van je naam kijk hier
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/812397

[ Voor 20% gewijzigd door jack zomer op 07-09-2024 15:34 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1735500

Topicstarter
jack zomer schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:31:
jazeker.

mailtje gestuurd, mijn gegevens doorgegeven.

Bleek nog een account te bestaan bij dpg op mijn achternaam (paps)
dus voor de zekerheid hebben ze gebeld. daarna was het 2 of 3 dagen voordat mijn account weg was.

gewoon dit even doen.

[...]

je berichten blijven gewoon staan. met een andere naam bv anoniem12343455633223

[...]

en voor het wijzigen van je naam kijk hier
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/812397
Posts verwijderen zou ook mogelijk moeten zijn maar dat willen ze niet. Naam veranderen doet niks want dat ligt in forum posts. Dus iemand kan op je profiel gaan en je oude naam gewoon zien.

Is onacceptabel. Wie wil nou iemand aan de lijn hebben voor een account te verwijderen? Ik wil je niet bellen.

Lijkt dat enkel moderators dit kunnen doen. Maar als je een moderator word kun je zelf dan aan je eigen account zitten? En hoe word iemand überhaupt een moderator? Moet je een bepaald aantal reviews hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe je je account kan opheffen staat hierboven al. Verder lijkt dit topic alleen bedoeld om te trollen, dus deze gaat op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Anoniem: 1735500 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:26:

Hebben jullie al ooit en account verwijderd of naam veranderd? Wat werkt?
We doen nickchanges aan de lopende band; dat jij (gesloten) topics in SeM niet ziet (en tickets/verzoeken per mail) maakt niet dat het niet gebeurd. Het zijn er ettelijke per dag.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.