Onbemenste Boeing Starliner-capsule met succes terug geland

Pagina: 1
Acties:
  • 658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 22:33

slaay

Natuurbeleven.com

Topicstarter
nieuws: Onbemenste Boeing Starliner-capsule met succes terug geland op aarde

@IdrizV

Bij de foto in het artikel staan geen credits vermeld terwijl dat in het persbericht (https://www.nasa.gov/news...t-to-earth-close-mission/) wel netjes vermeld staat.

"Credit: Nasa"

Dus bij deze het verzoek om bij de foto even netjes de credits te vermelden.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdrizV
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05 20:49

IdrizV

Nieuwsredacteur
Aangevuld!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 19:12
@IdrizV 'Onbemenste' in de topic titel en elders in het artikel lijkt mij niet het juiste woord om te gebruiken. Volgens mij staat het niet eens in de dikke van Dale.

Ik zou 'onbemande' gebruiken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 11:28
TLer schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:30:
@IdrizV 'Onbemenste' in de topic titel en elders in het artikel lijkt me niet het juiste woord om te gebruiken. Volgens mij staat het niet eens in de dikke van Dale.

Ik zou 'onbemande' gebruiken.....
In de laatste 10 uur zijn daar al 5 topics over geweest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZF1OrdN793J5dH7bnvnpYUFuvE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BBlngAxRv8agr30KQbgDfWDW.png?f=user_large

En in de laatste weken/maanden sowieso nog veel meer. Lang verhaal kort: gaan ze niet veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 07-09-2024 21:33 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Het hele artikel heeft een mix van bemenst en bemand.... Dat geeft al genoeg aan..
Daarnaast moet de geslaagde landing ervoor zorgen dat de Amerikaanse fabrikant terug aan vertrouwen wint en in aanmerking komt om nieuwe bemande ruimtevluchten uit te voeren.
Eind vorige maand besloot het agentschap om de capsule zonder bemensing te laten terugkeren. De astronauten Barry 'Butch' Wilmore en Sunita 'Suni' Williams blijven tot februari 2025 deel uitmaken van de bemanning van het ISS, tot ze kunnen terugvliegen via een Dragon-capsule van SpaceX.

[ Voor 85% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-09-2024 21:47 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 19:12
Hahn schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:32:
[...]

In de laatste 10 uur zijn daar al 5 topics over geweest:
[Afbeelding]

En in de laatste weken/maanden sowieso nog veel meer. Lang verhaal kort: gaan ze niet veranderen.
Niet gezien en niet op gezocht, maar dat lijkt mij een goede rede om het aan te passen en normaal Nederlands te gaan gebruiken in artikelen lijkt me. Als we allemaal een eigen taal gaan gebruiken kunnen wordt het er allemaal niet begrijpelijker op.
Dat lijkt mij een goede rede om er over door te blijven gaan. Je zou van een platform als Tweakers en de achterliggende organisatie toch mogen verwachten dat ze normaal Nederlands kunnen en willen gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door TLer op 07-09-2024 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24
Ik kan mij ook niet voorstellen dat alle artikel schrijvers dit woord gebruiken. Dan wordt dit dus van hogerhand (redactie) opgelegd. Zou ik als schrijver niet heel erg gelukkig van worden.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:14

Fiber

Beaches are for storming.

Iets met het nieuwe woke Tweakers beleid of zo. O-)

Maar je mag er inderdaad niks meer over zeggen. :N

Daarom lees ik dit soort berichten tegenwoordig ook liever op NOS.nl of zo. Leest veel lekkerder zonder dit soort irritaties:

https://nos.nl/artikel/25...g-teruggekeerd-naar-aarde

[ Voor 51% gewijzigd door Fiber op 07-09-2024 21:49 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En daarmee kan deze wel op slot, aangezien het blijkbaar nodig is dit topic te kapen om de discussie over terminologie hier nog maar weer een keer over te doen. Dat gaan we dus niet doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 07-09-2024 21:52 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.