Family sharing icloud+ meerdere keren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:36
Wij hebben family sharing aan staan en icloud+ maar de 200GB is vol. Nu hebben we niet meteen 2TB nodig dus vroeg ik mij af of je per familie member 200GB kan kopen en die dan kan delen?

Dan heb je dus 400GB voor 6 euro. Als die vol zit kunnen we altijd naar 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Naar mijn weten gaat dat niet, je deelt één plan met je familie.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 21:13
Dracula schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:55:
Wij hebben family sharing aan staan en icloud+ maar de 200GB is vol. Nu hebben we niet meteen 2TB nodig dus vroeg ik mij af of je per familie member 200GB kan kopen en die dan kan delen?

Dan heb je dus 400GB voor 6 euro. Als die vol zit kunnen we altijd naar 2TB
Onjuiste informatie dus verwijderd.

[ Voor 43% gewijzigd door Trixh op 07-09-2024 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Trixh schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:02:
[...]

Je kan gewoon je storage plan upgraden als eigenaar van je familysharing. Dat kun je doen via het volgende:

(op de Mac)
System Settings > Apple ID > iCloud > Manage (onder account storage) > Change Storage Plan

Op de iPhone zijn het net andere knoppen maar moet je ook wel uitkomen met bovenstaande :)

Daar kan je dan gewoon met minimaal 50GB vergroten voor 1 euro per maand meer. Of als je weer gelijk 200 erbij wilt voor 3 euro per maand.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is.
Bijzonder kom die optie niet tegen op de iphone kan alleen maar meteen naar 2TB geen increments van 200GB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot-im7rIT53nEimzrEMTo4SW7nQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yq1SuuvOtwGY6MIN99m9BQbp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 21:13
Dracula schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 16:22:
[...]

Bijzonder kom die optie niet tegen op de iphone kan alleen maar meteen naar 2TB geen increments van 200GB

[Afbeelding]
Excuus ik maak gebruik van Apple one. Daar zit een family abonnement van 200GB in en die kan je dan combineren met een iCloud storage abonnement van elke tier.

Je kan dus mijn vorige post negeren want die slaat dus gewoon nergens op. Maar die combinatie met Apple one zorgt er dus wel voor dat je wat fijnmaziger je storage uit kan kiezen in plaats van gelijk een jump naar 2TB. Als je gebruik maakt van meerdere Apple diensten kan dat wel een interessante optie zijn. Is dat niet het geval dan zit je volgens mij inderdaad vast aan of data opschonen of jump naar 2TB maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Trixh op 07-09-2024 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Trixh schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 16:48:
[...]

Excuus ik maak gebruik van Apple one. Daar zit een family abonnement van 200GB in en die kan je dan combineren met een iCloud storage abonnement van elke tier.

Je kan dus mijn vorige post negeren want die slaat dus gewoon nergens op. Maar die combinatie met Apple one zorgt er dus wel voor dat je wat fijnmaziger je storage uit kan kiezen in plaats van gelijk een jump naar 2TB. Als je gebruik maakt van meerdere Apple diensten kan dat wel een interessante optie zijn. Is dat niet het geval dan zit je volgens mij inderdaad vast aan of data opschonen of jump naar 2TB maken.
Lekker waardeloos, heb wel wat extra nodig maar niet meteen zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dracula schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:44:
[...]
Lekker ik waardeloos, heb wel wat extra nodig maar niet meteen zoveel.
Ik kan alleen bevestigen dat het waardeloos is.

Ik heb de Apple One met de 200 GB, daarnaast had ik dus betaald voor de 200 GB dus in totaal 400 GB voor ons gezin van 4. Niet dat je dan nog 5 GB extra hebt per kind, we hadden 400 GB in totaal. Dat gaat jaren goed... en dan niet meer.
Nergens op internet iets te vinden over tussenoplossingen, dus nu hebben we de 200 GB moeten upgraden naar de 2 TB en hebben we voortaan 2.2 TB. Het zou leuk zijn als Apple ooit nog iets doet met het verhogen van Tiers of meer keuzes ertussen, maar dit werkt voor hun al dik 10 jaar dus dat zal wel zo blijven.
Pagina: 1