Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huijd
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb mijn iphone 8 verkocht op marktplaats maar nou heb ik perongeluk mijn simkaart er in laten zitten.
Ik heb deze simkaart al een paar jaar niet meer in gebruik en ik heb er ook meer als een jaar geen abonnement meer op. Deze is verlopen en zelf heb ik ook al een paar jaar een nieuw nummer.
Ik heb de telefoon wel naar fabrieksinstellingen gezet.

Kan diegene die hem van mij heeft overgenomen wat met mijn simkaart? Staan hier gegevens van mij op die hij kan gebruiken? Wanneer ik mijn oude telefoonnummer bel is deze ook niet meer in gebruik.

Zoja, wat kan ik er aan doen dat hij niet bij mijn gegevens zou kunnen komen?

[ Voor 4% gewijzigd door Huijd op 06-09-2024 23:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ee zouden wat contacten op kunnen staan als je dat zo ingesteld had, maar dat is het wel denk ik.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Zolang jij een PIN op die SIM had staan kan de koper van je iPhone niet bij de gegevens op die SIM zonder dat hij de PIN weet.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huijd
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09-2024
Naja ik zit zelf ook echt te twijfelen of ik hem er in heb gelaten. Ik heb het ook niet gecheckt, ja erg dom van mij.

Maar nu zat ik even na te denken wanneer ik mijn mobiel opstartte de laatste week kreeg ik er niet voor dat ik mijn PIN moest invullen. Maar ook kreeg ik geen melding van “geen simkaart geactiveerd”

Ik weet wel dat ik eerder wel altijd mijn PIN moest invullen.