Cookiewall DPG-Mediahuis

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tnet123
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn vraag gaat over het volgende onderwerp op de frontpage (het vorige topic is gesloten omdat er blijkbaar geen kritiek gegeven mag worden..).

nieuws: Mediahuis krijgt AVG-sanctie voor cookiewall met verstopte cookieweig...

Beste Tweakers/Redacteur,

Waarom wordt er in dat nieuwsbericht niet aangegeven dat Tweakers.net dezelfde constructie heeft en dus illegaal bezig is?

Elke kritiek hierop wordt in de kiem gesmoord door topics te sluiten/ berichten aan te passen/etc..

Let op moderators/admin : Dit is geen aanval maar gewoon een vriendelijke vraag.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:15
ik vraag het me ook oprecht af. Ik geef op een niet vijande manier (tenminste dat was mijn bedoeling) dat ik het jammer vind dat er niet naar de eigen situatie wordt gekeken. Maar gelijk "Nee op de man spelen".

Ik hoop dat Tweakers hier echt wat mee gaat doen. Lastige is dat ze hierin afhankelijk zijn van DPG, die al heeft aangegeven niks te gaan veranderen omdat zijzelf de wetgeving totaal verkeerd zien. (zij vinden dat ze gelijk hebben, en de eventuele rechters fout zitten). Dus dan kan je als Tweakers nog zo hard trappen, maar als DPG zo doet kan je weinig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Dit topic is gesloten.