LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOLOp woensdag 12 september 2001 09:44 schreef Nielsz het volgende:
Please??????
Ik hoor dat er al 150 pagina's zijn...
[daarna magtie er weer af!]
Defunctus Deo Juvente
neeOp woensdag 12 september 2001 09:44 schreef Nielsz het volgende:
Please??????
en ban is een ban nielsz
jehebt er zelf om gevraagd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
NahnahnahanahahanahahnOp woensdag 12 september 2001 09:51 schreef D2k het volgende:
[..]
nee
en ban is een ban nielsz
jehebt er zelf om gevraagd
Defunctus Deo Juvente
Even uit- en inloggen 'should do the trick now'
[Edit] Vreselijk nasty typo weggehaald, dank IceStorm
Bericht hierboven
Nasty spelfoutOp woensdag 12 september 2001 10:18 schreef Floris Diemel het volgende:
Even uit- en inloggen 'schould do the trick now'
Verwijderd
Blijkbaar niet lang genoegOp woensdag 12 september 2001 16:36 schreef TweakerJager het volgende:
Mag ik ook ?
ik heb al genoeg tech posts denk ik en ben ook al een tijdje lid
Op woensdag 12 september 2001 09:44 schreef Nielsz het volgende:
Please??????
In de HK staat ook een leuk topic.
Verwijderd
Vreemd, want ik ben al vanaf 4 Aug lid.Op woensdag 12 september 2001 16:39 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet lang genoeg
Je hebt niet genoeg techposts.Op woensdag 12 september 2001 16:45 schreef TweakerJager het volgende:
[..]
Vreemd, want ik ben al vanaf 4 Aug lid.
Jij ook al hierOp woensdag 12 september 2001 16:46 schreef Heineken het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg techposts.
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Oh... nou dan komt het nog wel.Op woensdag 12 september 2001 16:46 schreef Heineken het volgende:
[..]
Verwijderd
Hoe weet jij dat nou? Dit is voor SG access, niet HK access.Op woensdag 12 september 2001 16:46 schreef Heineken het volgende:
[..]
Hij heeft ze geteld.Op woensdag 12 september 2001 16:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Dit is voor SG access, niet HK access.
Aannames zijn fataal.
Ik geef aan...Op woensdag 12 september 2001 10:18 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik wil je wel even terugzetten, lijkt mij geen probleem aangezien je het zelf hebt aangevraagd, maar op het moment dat je er weer 'gebanned' wilt zijn, moet je het wel even opnieuw aangeven wil je?
[..dat klote HK is veel te tof..]
OK, dan zet ik op jouw verzoek weer een HK ban in. Wil je ook SG "kwijt" of niet?Op dinsdag 18 september 2001 15:52 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ik geef aan...
[..dat klote HK is veel te tof..]
Bericht hierboven
Did somebody ever told you you are WEIRDOp dinsdag 18 september 2001 16:16 schreef Nielsz het volgende:
Yep, nstm en sg ook weg ajb
Volgens mij moet het nu werken, misschien alleen dat je zelf nog ff je session (en cookie?) moet killen. Als het niet werkt, laat het me ff weten ajbOp dinsdag 18 september 2001 16:16 schreef Nielsz het volgende:
Yep, nstm en sg ook weg ajb
Bericht hierboven
Did someone ever tell you that i still ow a beer from youOp dinsdag 18 september 2001 16:17 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Did somebody ever told you you are WEIRD?
edit: htf schrijf je ow
jij bent in het bezit van zijn bier???Op dinsdag 18 september 2001 16:19 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Did someone ever tell you that i still own a beer from you
* D2k vat ut ff niet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja dat weet ik nogOp dinsdag 18 september 2001 16:19 schreef Nielsz het volgende:
Did someone ever tell you that i still own a beer from you
LOLOp dinsdag 18 september 2001 16:20 schreef D2k het volgende:
[..]
jij bent in het bezit van zijn bier???
* D2k vat ut ff niet
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Wat heb ik dit weekend de hele tijd gedaan????
Verwijderd
In de HK postenOp maandag 24 september 2001 10:13 schreef Nielsz het volgende:
FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORIS!!!!!!
Wat heb ik dit weekend de hele tijd gedaan????
Maar dat wist je zelf ook wel
moet dat terug gezet worden?
Dat zou gefixed worden vorige week, maar niet goed gedaan.. (ik natuurlijk niets zeggen
Volgens mij zijn er nog maar weinig mensen wakker en ik kan niet bannenOp maandag 24 september 2001 10:39 schreef Nielsz het volgende:
Ja ajb
Dat zou gefixed worden vorige week, maar niet goed gedaan.. (ik natuurlijk niets zeggen)
maar ik ga ff kijken wat ik kan doen
havanaOp maandag 24 september 2001 10:40 schreef Buzzman het volgende:
Volgens mij zijn er nog maar weinig mensen wakker en ik kan niet bannen
maar ik ga ff kijken wat ik kan doen
ssssssshhhhOp maandag 24 september 2001 10:41 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
havana
Niet zeurenOp maandag 24 september 2001 10:43 schreef Nielsz het volgende:
ssssssshhhhIk wil nog zo lang mogelijk genieten van mijn 'laatste' tijd in de HK; POSTENNNNNNN!!!!
Je wilt toch een ban
Done, je bent nu weer gewoon "Tech Member" only.
Aannames zijn fataal.
NopeOp maandag 24 september 2001 11:20 schreef Prankster het volgende:
Heeft Nielz geen discipline?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()