Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisChris
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13-06 13:41
De Poco F3 heeft geen enkel probleem te casten naar m'n TV (Samsung TV Series 6) terwijl het met de Poco X6 Pro niet lukt.

Het lijkt goed te gaan, de TV wordt gezien, na aanklikken verschijnt er op het beeld van de TV dat hij verbinding maakt met de X6.
Vervolgens gaat het TV beeld op zwart, duurt het een tijdje waarna de verbinding wordt verbroken.

Geen idee of er een relatie is met het feit dat verbinding maken met Android Auto ook niet lukt (zie andere topic hierover) of dit het een instellingen probleem is?

Op een andere site zag ik dat er meer mensen zijn met dit probleem (met de X6 Pro) dus ik ben niet de enige...
Zijn er mensen die een X6 Pro hebben en zonder probleem kunnen casten?
Vast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:52
Zijn er TV's bij vrienden en familie die je kunt testen of het daar wel werkt?

Mijn gok is dat het iets met resolutie kan zijn. Wat kun je daarin aanpassen op je telefoon? Ververssing op 60 hertz en resolutie op HD of FullHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisChris
Bedankt voor het meedenken!
Ga ik proberen, het resultaat laat ik weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Ga naar de Instellingen app, dan naar ontwikkelaarsopties(deze kun je actieveren via Over deze telefoon en dan 7x keer tikken op de OS versie info), en zet daar Draadloos scherm certificering aan.

Nu krijg bij casten een menu te zien met meerdere kanaal opties. Probeer of een van deze wel werkt met je Samsung TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisChris
Bedankt voor het meedenken.
'Certificering van draadloze weergave' gevonden en het schuifje op aan gezet. Dan zou ik de opties moeten zien, ik zie daar echter niets.
Toen geprobeerd te casten naar de TV, er verschijnen nog steeds geen opties en de situatie is onveranderd: zwart scherm.
Ik heb het gevoel dat ik een stap heb gemist want ik heb geen meerdere kanaal opties gezien.
Waar ben ik fout gegaan?

• ChrisChris
swhnld schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:21:
Zijn er TV's bij vrienden en familie die je kunt testen of het daar wel werkt?
Ik heb het casten naar een ander apparaat dan de Samsung televisie geprobeerd, dan werkt het wel!
Dus de televisie (die wel met andere smartphones het te casten beeld laat zien) laat het niet zien van de X6.
Je zou toch mogen verwachten dat het downwards compatible is? 8)7
Dat is hij hier dus niet :-(
Pagina: 1