Kleine introductie:
Gebruik nu een Surface 5 laptop, I5, 16gb. Deze gebruik ik 99% van de tijd in een docking aan twee monitors voor werk (voornamelijk Excel, wel grote werkmappen.) Dit loopt niet altijd even soepel op de surface.
Nu speel ik met de gedachte om een desktop te kopen waar eventueel ook fatsoenlijk op gegamed kan worden.
Ik heb zelf 0,0 ervaring met het samenstellen van een computer of het maken. Maar wil het gerust proberen als de inschatting is dat dat lukt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Office en grote excel werkmappen moeiteloos draaien op twee monitoren.
- Gamen als die combinatie goed gaat.
- De laptop en Desktop moeten naast elkaar perfect werken, synchroniseren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zakelijke systeem wordt het. zit aan een € 2.000, - te denken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 monitoren: LG 27UP85NP-W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk verwacht ik het complete plaatje nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wel gevoelig voor fatsoenlijk kwalitatief spul. geen plastic poppenspul. Maar sta open voor alle suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau zou prettig zijn, zeker met Office werkzaamheden. Verder hoe kleiner hoe beter, maar wel mooie mogelijkheden door de jaren heen te upgraden?.
Ga je overklokken?
Ik heb moeten googlen wat dit is, standaard houden dus.
Wat verwacht je van ons?
Graag doe ik het goed of niet, ik heb al naar de Best buy gekeken maar zit dus ook met het punt dat ik niet met zekerheid durf te zeggen dat ik hem ik hem kan assembleren.
Ook heb ik geen kennis welke componenten met elkaar gaan etc etc. Het zou dus geweldig zijn om jullie expertise te mogen gebruiken. Als het advies is : koop een standaard ready desktop mag dat natuurlijk ook ipv. losse componenten.
Dank!
Gebruik nu een Surface 5 laptop, I5, 16gb. Deze gebruik ik 99% van de tijd in een docking aan twee monitors voor werk (voornamelijk Excel, wel grote werkmappen.) Dit loopt niet altijd even soepel op de surface.
Nu speel ik met de gedachte om een desktop te kopen waar eventueel ook fatsoenlijk op gegamed kan worden.
Ik heb zelf 0,0 ervaring met het samenstellen van een computer of het maken. Maar wil het gerust proberen als de inschatting is dat dat lukt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Office en grote excel werkmappen moeiteloos draaien op twee monitoren.
- Gamen als die combinatie goed gaat.
- De laptop en Desktop moeten naast elkaar perfect werken, synchroniseren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zakelijke systeem wordt het. zit aan een € 2.000, - te denken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 monitoren: LG 27UP85NP-W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk verwacht ik het complete plaatje nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wel gevoelig voor fatsoenlijk kwalitatief spul. geen plastic poppenspul. Maar sta open voor alle suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau zou prettig zijn, zeker met Office werkzaamheden. Verder hoe kleiner hoe beter, maar wel mooie mogelijkheden door de jaren heen te upgraden?.
Ga je overklokken?
Ik heb moeten googlen wat dit is, standaard houden dus.
Wat verwacht je van ons?
Graag doe ik het goed of niet, ik heb al naar de Best buy gekeken maar zit dus ook met het punt dat ik niet met zekerheid durf te zeggen dat ik hem ik hem kan assembleren.
Ook heb ik geen kennis welke componenten met elkaar gaan etc etc. Het zou dus geweldig zijn om jullie expertise te mogen gebruiken. Als het advies is : koop een standaard ready desktop mag dat natuurlijk ook ipv. losse componenten.
Dank!