Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:43

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik maak wel eens gebruik van OV Pay en daar heb ik ook de app voor.

Nu heb ik laatst mijn SNS bankpasje toegevoegd aan google wallet (SNS bank heeft geen eigen app meer, alleen Google Wallet :( )

Maar als ik incheck in het ov met google wallet "ziet" de app niet meer dat ik ingechecked ben en kan ik hem ook niet zien in het overzicht.

Ik heb al wat lopen googlen, maar ik vind alleen informatie hoe ik de bankpas moet toevoegen aan google wallet om te gebruiken, wat ik niet zoek.

Hoe kan ik de Google wallet "betaalpas" toevoegen aan de OV Pay app?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Nakebod

Nope.

Waarschijnlijk zie je die niet omdat je "Google Wallet betaalpas" een ander virtueel bankrekeningnummer heeft dan je normale betaalpas.

Ik heb zelf alleen mijn fysieke betaalkaart in de OV Pay app, maar ik denk dat je in de OV Pay app een nieuwe betaalpas moet toevoegen via de methode "Toevoegen > Betaalpas > Minder dan 16 cijfers" en dan een (recent) transactie moet opgeven (Die je in je SNS app kan vinden) die met NLOV*** begint.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:55
Wat hierboven is aangegeven, je Google Wallet is een virtuele kaart met afwijkende nummer.

Belangrijkste is of het in de OVpay app nog wel zichtbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:43

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets was.

In de OV Pay app zie ik alleen transacties gedaan met het bankpasje, niet die met google wallet.
Nakebod schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:59:
Waarschijnlijk zie je die niet omdat je "Google Wallet betaalpas" een ander virtueel bankrekeningnummer heeft dan je normale betaalpas.

Ik heb zelf alleen mijn fysieke betaalkaart in de OV Pay app, maar ik denk dat je in de OV Pay app een nieuwe betaalpas moet toevoegen via de methode "Toevoegen > Betaalpas > Minder dan 16 cijfers" en dan een (recent) transactie moet opgeven (Die je in je SNS app kan vinden) die met NLOV*** begint.
Even tot morgen afwachten tot de betaling verwerkt is, kijken of ik dan verder kom. Bedankt.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhardvH
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-04 11:38
Via de service afd. van de asn bank hoor ik dat google en xiaomi een of andere overeenkomst niet hebben. Daardoor is de ondersteuning van google wallet door xiaomi slecht.
Ik merk dat nu doordat ik soms niet kan betalen en helemaal OVpay niet kan gebruiken.
Weet iemand hier meer van?