Vernieuwing in Beeld & Geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
In het forumdeel Beeld & Geluid zijn twee Tweakers die er al jaren rond hangen bereid gevonden om ons moderatorteam te komen versterken en met frisse energie het stokje over te nemen.
Wees welkom @dmantione en @Jorgen, we zijn blij jullie erbij te hebben.

Zij hebben grote schoenen te vullen want hun voorgangers @FeaR en @S1NN3D hebben gezamenlijk een bizarre staat van dienst van in totaal 25 jaar moderatorschap!
@FeaR zal later deze maand stoppen en heeft dan vijftien jaar de rode jas gedragen, @S1NN3D stopt per vandaag en heeft er zo'n tien jaar op zitten.
Ik wil beide heren onwijs bedanken voor zo'n lange tomeloze inzet en uren die er in gestoken zijn. Ik hoop jullie in het zwart nog vaak tegen te komen. Het ga jullie goed. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 14:02

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Dankwoordje aan @Fear en @FeaR en @S1NN3D! Er zijn zeker grote schoenen te vullen, maar na 21 naar op Tweakers in het zwart aanwezig te zijn geweest, en bedrevenheid in het onderwerp is er ook ervaring. Ik ga er met vrolijke moed tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dank voor het warme welkom, ik doe het graag.

Ik heb de afgelopen jaren met plezier bij gedragen aan het forum en ook veel kennis opgestoken van @FeaR en @S1NN3D. Dankjewel voor jullie inzet, ik ga mijn best doen om jullie op een fijne manier op te volgen.

Your Friendly Neighborhood Moderator