Toon posts:

Netwerk Project.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een model (Tekening) van indien mogelijk een grootschalig netwerk, en anders wat kleiner, ik moet voor school een Netwerk Omgeving ontwerpen voor een bedrijf. (niet in 't echt, een project)hierbij worden afstanden gebruikt van 1m tot 5 Km. (bedrijven die directe verbinding hebben) hierbij is een netwerk van bijna 100 PC's en veel andere grote computers, en printers. :'(

Heeft een van jullie een Homepage waar een ontwerp of iets dergelijks tezien is, die wij kunnen gebruiken als hulp middel, van een netwerk? :*

B.v.d. Chucky Akira :9

Verwijderd

http://www.microsoft.com

Is wel een aardig 'groot' netwerk.
Ook met 'lange' vaste verbinding.

Doe een netscan op het micro$oft netwerk, kan interessant zijn voor je docenten.

Groet,

Bill

Verwijderd

Topicstarter
Uhmm.. okey. ja. maar 't moet wel ff snel binnen zijn, en 't moet overzichtelijk zijn.. zou Microsoft overzichtelijk zijn?? ik heb zo'n idee van niet. maar toch...

't is wel een goed idee, misschien doe ik 't ook wel.. zijn er trouwens ergens downloads verkrijgbaar van VisualNetworking? ofzo? ik zou van school iets krijgen.. maarja.. daar kan ik lang op wachten..:z

nouja.. Tnx anyway..*D

Greetz. chucky. :9~

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Teken er zelf toch effe eentje?

I believe what I want to Believe

Verwijderd

Ik ben daadwerkelijk een studentennetwerk aan het opzetten, wat een redelijk groot netwerk gaat worden. Ik heb wel wat tekeningen, maar die zijn per lokatie.