Iphone hack? Actie ondernemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 626 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady85
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik was vanmorgen een artikel aan het lezen op Facebook en toen ik verder wou lezen klikte ik op de link, er opende een site en kreeg toen deze melding. Heb hem meteen gesloten en niet op ok gedrukt. Had in eerste instantie geen printscreen gemaakt maar ik heb het artikel weer opgezocht, aangeklikt en kreeg toen dezelfde melding weer. Heb toen wel een printscreen gemaakt en pagina meteen weer gesloten. Moet ik nog verdere actie ondernemen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQo-Qel1WTuDAibGNyFeKE5kvBo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eMzo7MWoPaNmFvKqEbPBGZ7r.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-05 08:11
Nee, dit is pure onzin. Waarschijnlijk als je OK klinkt kom je op een pagina terecht met instructies om meer data van je te krijgen, juist malware te laten installeren of je laten betalen voor een zogenaamde fix.

Lekker negeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Christoxz op 06-09-2024 08:25 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op het internet. Je bent bang gemaakt door een melding op je scherm van een vage website.
Wegklikken en niet zomaar op obscure linkjes klikken.

Dit soort meldingen zijn aan de orde van de dag, net als meldingen dat je een virus op je computer hebt. Meldingen van websites, zeker met deze strekking, zou ik niet al te serieus nemen. Meldingen van je computer of telefoon zelf zijn uiteraard van een andere orde. Dan nog is een melding dat je telefoon gehackt is best vergezocht. Welke hacker maakt daar nou een melding van? Dat soort dingen wil je toch liever stil houden zodat je langer kunt genieten van de data die je binnenkrijgt van een hack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady85
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09-2024
Dankjulliewel voor de reacties. Heb dit nog niet eerder gehad en schrok er nogal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Fijn dat er niks aan de hand is, en hopelijk ben je wat van de schrik bekomen. Omdat er voor de rest weinig discussiewaarde aan dit topic zit, gaat deze op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.