Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:21
Ik heb een razr 50 ultra en een week geleddn kon ik deze een beetje dichtvouwen en gebruiken. Ik heb nu dat als ik hem een beetje dicbtvouw dat het scherm random op zwart gaat. Kan niet zeggen sinds wanner want ik gebruik de telefoon niet dagelijks (wissel af met m'n iphone) maar ik denk de afgelopen twee tot drie dagen.

Er is geen vaste tijd (soms een paar seconden soms een minuut) en het gebeurt dus alleen als ik mijn telefoon ietsje heb dichtgevouwen. Compleet open is niets aan de hand. Soms komt het scherm terug met wat ik aan het doen was en soms is de telefoon gelocked.

Ik heb elke instelling met betrekking tot sleep en lock screen aan of uit gezet en de tent en desk mode heb ik ook aan en uit gezet maar het scherm blijft random uitvallen als ik de telefoon ietsje buig.

Ik verdenk dat er iets hardwarematig stuk is maar aangezien dit mijn eerste Android (en vouwbare) telefoon is vraag ik ook maar even hier of er nog mensen zijn met dezelfde ervaring of mensen die tips hebben?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:23
Ik heb de 40 Ultra en het valt mij op dat als ik het scherm neerzet en scherper buig dan, laten we zeggen 75 - 80 graden hij wel denkt dicht te zijn. Maar als hij verder is gebogen, dus 90 graden +, dan heb ik dat tot nu toe niet. Dus even voor de helderheid, jij bedoelt de hoek tussen 90 en 180 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
soskes schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:45:
Ik heb de 40 Ultra en het valt mij op dat als ik het scherm neerzet en scherper buig dan, laten we zeggen 75 - 80 graden hij wel denkt dicht te zijn. Maar als hij verder is gebogen, dus 90 graden +, dan heb ik dat tot nu toe niet. Dus even voor de helderheid, jij bedoelt de hoek tussen 90 en 180 graden?
Dank voor je antwoord. Voor de duidelijkheid even een foto genomen van de hoek waar het al in gebeurt. Dat is inderdaad niet voorbij de 90 graden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNX7nAVLJHIh86_59ycQlQtRNgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BXGYSj3VncIbIFuj7cTbRJ8P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Archie_T ik heb je titel een klein beetje aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
rens-br schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:51:
[mbr]@Archie_T ik heb je titel een klein beetje aangepast, zodat het wat duidelijker is.[/]
Ja top! Dank ik wilde het net vragen om de titel aan te passen. Daar had ik duidelijk niet goed over nagedacht, sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:23
Archie_T schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:49:
[...]

Dank voor je antwoord. Voor de duidelijkheid even een foto genomen van de hoek waar het al in gebeurt. Dat is inderdaad niet voorbij de 90 graden:
[Afbeelding]
Afgaande op mijn toestel zou dat inderdaad nog niet de reden moeten zijn voor het toestel om het scherm uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Nou even wat verder getest, uiteindelijk de telefoon een factory reset gegeven, niets geïnstalleerd en alleen ingelogd met Google Account. Ook dan kan ik het probleem reproduceren. Ik hoor nu alleen een lock sound dus ik denk dat mijn lock knop niet goed is. We gaan hem maar even terugbrengen naar de winkel waar ik hem vandaan heb.
Pagina: 1