Ik heb een heel gek geval hier. Ik heb een AH mobiel simcard welke werkt in mijn iPhone. Maar ik wil hem plaatsen in een Solana Saga toestel, maar als ik dat doe dan zegt hij dat de simkaart wel gevonden is, maar ik kan alleen emergency calls doen. Stop ik de simcard van de iPhone in de Saga, dan werkt alles perfect.
Dus LineageOS geprobeerd als alternatieve rom op de Saga, maar ook hier krijg ik dezelfde issue. Alleen emergency calls. APN settings gecheckt, maar staan prima in orde. Stop ik de iphone simcard erin dan is er ook niks aan de hand. Zie ik hier iets over het hoofd? Zelfs op XDA snappen ze het niet.
Nu heb ik nog ergens een oud Motorola Android toestel liggen, dus ik ga dat even checken of hij hem pakt, maar dit is toch best raar? Iemand nog een idee?
Edit: in de oude Motorola toestel werkt het kaartje ook feilloos
Dus LineageOS geprobeerd als alternatieve rom op de Saga, maar ook hier krijg ik dezelfde issue. Alleen emergency calls. APN settings gecheckt, maar staan prima in orde. Stop ik de iphone simcard erin dan is er ook niks aan de hand. Zie ik hier iets over het hoofd? Zelfs op XDA snappen ze het niet.
Nu heb ik nog ergens een oud Motorola Android toestel liggen, dus ik ga dat even checken of hij hem pakt, maar dit is toch best raar? Iemand nog een idee?
Edit: in de oude Motorola toestel werkt het kaartje ook feilloos

[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 06-09-2024 07:23 ]