Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Helaas is er (nog?) maar 1 map speelbaar (heb in ieder geval maar 1 map gezien nog) en 1 game mode.
De Characters zijn origineel maar een aantal hebben wel veel overeenkomsten met Overwatch characters (kan me vergissen maar volgens mij hoorde ik in Deadlock gisteren een character zelfs 'die die die' roepen
Het hele idee met het upgraden van je poppetje tijdens het spel, staat me wel aan.
Ik hoop dat ze binnenkort meer gaan toevoegen en het e.e.a. grafisch nog wat oppoetsen (vooral de menu's enzo).
Vooralsnog lijkt me dit een leuke aanvulling in het genre met veel potentieel.
In die tijd is het al een hoop veranderingen doorgegaan. Een van de leukste MOBA's sinds de introductie van Smite en Paragon (RIP). Na 100 +- uur spelen nog steeds heel veel plezier mee, zelfs op hogere MMR.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Geeft me een beetje smite vibes met iets van overwatch in the early days ofzo.
Ik vind het iig wel lekker weg spelen
Sprak me eerst totaal niet aan maar juist door het te spelen vond ik het leuker.
Is vaak bij games andersom.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik stuur je een DMstomley schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:26:
Mensen die hiervoor nog een invite hebben?
Ik heb soms wel het gevoel dat het lastig is om terug te komen van een achterstand. Het komt ook nog vrij veel voor dat je team niet zo goed communiceert en samen werkt. Mensen blijven namelijk veel in hun eigen lane hangen en dan merk ik dat als ik ergens ga ganken dat het enorm eenvoudig is om de lane te pushen en de toren te pakken. Maarja, tis nog in development en ook vrij nieuw dus zal wel de learning curve zijn.
Waar zien jullie je "mmr"?
Ben nu een aantal karakters aan het verkennen in de playground. Ik kijk veel video's, maar ik weet niet of ik al klaar ben om een echte match te gaan doen. Zijn jullie meteen in het diepe gesprongen? Nog tips voor nieuwe spelers?
Gewoon gaan doen en vooral de mini map in de gaten houden + niet te ver gaan voor een kill etc.turambar schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:49:
Ik heb nu ook toegang gekregen, maar ik durf nog niet zo goed te gaan spelen.
Ben nu een aantal karakters aan het verkennen in de playground. Ik kijk veel video's, maar ik weet niet of ik al klaar ben om een echte match te gaan doen. Zijn jullie meteen in het diepe gesprongen? Nog tips voor nieuwe spelers?
Zorg dat je het speelt als een MOBA.
Gewoon doen. Oprecht een kwestie van schijt hebben en doenturambar schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:49:
Ik heb nu ook toegang gekregen, maar ik durf nog niet zo goed te gaan spelen.
Ik herinner mij nog goed de early days van League of Legends. Toen wist ik niet eens dat builds opzoeken een ding was volgens mij maar het is de beste manier van leren wat heroes kunnen en wat je tegen je kan krijgen.
En desnoods doe je eerst wat botgames? je kan gewoon normal games doen tegen AI. die kan je eigenlijk onmogelijk verliezen. Maar verliezen geeft ook niks he
Map awareness zoals @stomley ook aangeeft is 1 van de belangrijkste tips als je een beginneling bent. Zo zie je sneller als je gegankt word en waar jou team is etc om er op in te spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 03-10-2024 15:04 ]
Als je de game start, rechts onderin je scherm. Daar staat de link.stomley schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:47:
Iemand die weet of er een algemene discord voor deadlock is?
Zie dat die link er niet meer is. Vanuit discord kan ik geen invite link maken ook..
[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 23-10-2024 17:43 ]
Hmm misschien dat het tijdelijk uitgezet hebben ofzo?m0nk schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:52:
[...]
Als je de game start, rechts onderin je scherm. Daar staat de link.
Zie dat die link er niet meer is. Vanuit discord kan ik geen invite link maken ook..
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik kan je volgens mij wel inviten. DM mij even je SteamStormtrooper schreef op maandag 30 december 2024 @ 22:05:
Iemand die nog een invite over heeft?
Ik heb een aantal potjes gespeeld tegen bots, om het spel te leren. Ik wist niet wat ik van het spel moest vinden, ik was even later zelfs gestopt om wat anders te spelen. Wist totaal niet of dit spel wel bij me zou passen.
Vandaag toch weer een aantal potjes tegen bots geprobeerd, en nu nadat ik de game mechanics onder die knie krijg, begint het toch een vermakelijk spel te worden. Dit had ik toen ter tijd ook met Dota 2 beta, die had ik zelfs verwijderd na 10 minuten spelen. Nu is het één van mijn meest gespeelde spellen op Steam en zelfs dure skins in heb zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 02-01-2025 15:31 ]
Bedankt!Ricmaniac schreef op maandag 30 december 2024 @ 23:47:
[...]
Ik kan je volgens mij wel inviten. DM mij even je Steam
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
https://store.steampowere...0/view/530965072572320687
Goed heb dan ook niet mega veel gespeeld.
Als iemand een invite overheeft, hou ik mij aanbevolen;
chielio_nl is mijn steam
DM mij even je steam friend code, dan voeg ik je toe en invite ik je vanavond even.Chielioj schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:08:
Heb een flink aantal uren in Smite zitten. Dit lijkt mij ook wel een leuke.
Als iemand een invite overheeft, hou ik mij aanbevolen;
chielio_nl is mijn steam