Gebruikte (mini?) pc gezocht voor kantoor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Core-Pc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Goedemiddag,

Ik maak thuis amper gebruik van een computer/pc maar vanwege het feit dat er een werkplek/bureau is en er reeds een dubbel display staat met 1x hdmi en 1x displayport kabel, leek het mij wel handig dat er een pc staat voor incidenteel gebruik. Wifi zou overigens handig zijn.

Wat ga ik er mee doen? Ik denk eigenlijk vrij weinig maar het lijkt mij wel eens handig om thuis eens een pc te kunnen gebruiken voor mail (browser), office of het bijwerken van een website (Wordpress).

Vanwege het vermoeden dat ik verwacht de computer maar 1x per maand gebruik geef ik er eigenlijk graag zo min mogelijk geld aan uit. Maar mijn kennis is nihil op dit gebied.

Ik heb even op Marktplaats zitten kijken en kwam ik dit tegen:
https://www.marktplaats.n...23-4a1c-9ad3-b9fbcd42ac4b

Is dit iets wat goed genoeg is voor wat ik er mee wil of is dit inmiddels te oud om mee te "werken"?

Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:55
Officieel ondersteund die optiplex geen Windows 11, dus dat het nu goed werkt betekend niet dat het met de volgende Windows update nog steeds goed werkt. Aangezien Windows 10 support ook stopt volgend jaar zou ik dus naar een iets recenter systeem kijken.
Bijvoorbeeld v&a aangeboden: HP ProDesk 400 G4 Mini 5ZS31EA of v&a aangeboden: HP ProDesk 400 G5 SFF 4CZ70ET CI5 8500, 8G, 256G SDD of v&a aangeboden: Lenovo IdeaCenter 510S-07ICB 90K8005BMH welke allemaal Windows 11 support hebben en dus heel wat jaartjes voor je gebruik mee kunnen gaan.
Hier kun je zien welke processors worden ondersteund voor Windows 11 https://learn.microsoft.c...upported-intel-processors

• Core-Pc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
@Miyazono Ah top! Daar kan ik zeker wat mee!
Ik ga er even naar kijken.

• Teus
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 29-11-2024
Die van marktplaats heb ik ook en werkt best goed bij mij hoor! voornamelijk mail en website onderhoud! grafisch is het wat lastiger met video's maar met foto's gaat nog prima. op *weggehaald - voegt niets toe kan je zien wat ik ermee doe. Mocht je echt hoger verwachtingen hebben dan zou ik wel; echt upgraden maar om te starten prima !

[ Voor 8% gewijzigd door Bolletje op 12-09-2024 12:23 ]