Dutchtone beltegoed opwaardeernr. doet geen kut

Pagina: 1
Acties:

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Wanneer ik, zoals normaal, mn beltegoed op wil waarderen met het nr 1244, krijg ik eerst te horen hoeveel beltegoed ik nog heb...

vervolgens begint dat kutwijf (dit dus niet zoals normaal) doodleuk te vertellen dat ik op 1 moet drukken om direct met de dutchtone klantenservice te worden verbonden... :(

Normaal is nr 1 het opwaarderen van beltegoed... druk ik nu op 1 dan word ik gvd verbonden met een nr dat niet meer in gebruik is... |:(

Ik kan dus nu mn beltegoed niet meer opwaarderen... :(
Ook de dutchtone klantenservice kan ik niet bellen omdat dat gvd geld kost...

Iemand meer last van dit kutprobleem???

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

Ik heb alleen wel es last gehad bij dutchtone van een ander 'kut' probleem. (jongens jongens, waarom dit woord nou in negatieve zin gebruiken)

Ik kras dat nummervlakje open op dat stomme kaartje, voer het netjes in bij 1244 (waarna ik op 1 druk) en vervolgens zegt die muts: het nummer dat u zojuist heeft ingevoerd is niet juist. Kontroleer het nummer en probeer het opnieuw. ff wache.. en dan toets het 14 cijferigenummer in van... etc.etc.

Na 3 keer proberen: hij doet het nog steeds niet.

Dus ik bel klanteservice op en die zeggeh: sorry, maar uw kaartnummer is al eerder gebruikt, vast door een niet-zo-goed bedoelend persoon. Het 'hacken' van kaarten gebeurt wel vaker. Een goede middag.

Dus ik die 40 piek kwijt! En ik kreeg GEEN nieuwe.

Maar nou reactie op jou vraag: bij mij doet ie het wel hoor, op 1 drukken. Alleen daarna doet ie niks meer. (niet goede nummer)

Dus dutchtone: ik :r van jullie

Verwijderd

Bel even met een andere telefoon naar 0800-0770.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Dutchtone Prepaid opwaarderen werkt hier prima. :)