Ubiquity USW-24POE - raar probleem

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Vandaag opeens op een usw24poe aantal poorten geen link en geen poe meer naar de apparatuur, kabeltje eruit en weer erin en het werkte weer.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt met ubiquity switches? Zo ja wat was de oorzaak?

Switch draait versie 7.0.50.15613

In de logs zie ik helaas niet veel omdat die niet zo uitgebreid is, ik zie wel dat de apparatuur weg valt.

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-09-2024 14:02 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:31

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik ken alleen bij eerste generatie USW’s met POE dat wanneer ze op leeftijd komen poorten geen POE meer geven of wel POE maar geen data. Dat beide met een herplug terugkomen heb ik nog nirt gezien. Bij Gen2’s ben ik nog niet bekend met veelvoorkomende storingen, daar zijn ze ook nog niet oud genoeg voor.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
nelizmastr schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:49:
Ik ken alleen bij eerste generatie USW’s met POE dat wanneer ze op leeftijd komen poorten geen POE meer geven of wel POE maar geen data. Dat beide met een herplug terugkomen heb ik nog nirt gezien. Bij Gen2’s ben ik nog niet bekend met veelvoorkomende storingen, daar zijn ze ook nog niet oud genoeg voor.
Het zijn gen2 en ik stond inderdaad verbaasd te kijken bij de switch toen ik de kabel herplugde dat het gewoon weer werkte.

KPN - Vodafone Ziggo Partner