Handheld scherm helderheid

Pagina: 1
Acties:

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47
Dag allen,

Op dit moment bezit ik een Playstation Portal om mij mee te vermaken in mijn werkauto tijdens de pauzes. De verbinding via een hotspot zorgt er wel voor dat het te vaak hapert en sommige games, zoals racespellen, vanwege de vertraging onspeelbaar zijn. Ook loop ik tegen de beperkte schermhelderheid aan op zonnige dagen. Al snel is het scherm te donker om iets te kunnen zien.

Nu ben ik voornamelijk aan het kijken naar een Steam Deck OLED en een ROG Ally X, zodat ik games lokaal kan draaien. Laatstgenoemde spreekt mij het meest aan vanwege de mogelijkheden. Ik vind het heel lastig om op het internet informatie te vinden over de schermhelderheid van de Steam Deck OLED en de ROG Ally X (eventueel ook de Legion Go) ten opzichte van elkaar en de Playstation Portal. Heeft iemand hier er meer informatie over?

Alvast bedankt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

RobvG schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:49:
Ik vind het heel lastig om op het internet informatie te vinden over de schermhelderheid van de Steam Deck OLED en de ROG Ally X (eventueel ook de Legion Go) ten opzichte van elkaar en de Playstation Portal.
Waar zoek je dan op? Een simpele Google op genoemde modellen met "brightness" geeft mij redelijk wat hits. Maak ik er "nits" van geeft Google mij direct een vergelijk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47
Handheld screen brightness
Handheld brightness compared
Handheld nits

Misschien had ik inderdaad per apparaat moeten kijken. Van de ROG Ally, Legion Go en Steam Deck heb ik het nu wel gevonden, maar van de Playstation Portal lijkt het niet echt duidelijk. Ik kan enkel schattingen vinden (300-350 nits)