Ik zoek een?
77" OLED tv of 75" QLED/Min-led TV
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal €2500, mag ook een 2023 model betreffen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series kijken, Apple TV gebruiken, Zo nu en dan een Playstation op aan sluiten (heeft een dedicated monitor)
Ik gebruik met name Streaming diensten
Wat heb je zelf al gevonden?
LG C3, LG C4 (Flink in de aanbieding, echter was bij Hofma en na lezen van de reviews, haakte ik af
Samsung 77S92C/S90C.
Voor niet OLED keek ik naar de TCL 75C855/C89B of Samsung QN9xC/D
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan moeilijk knopen doorhakken en vraag me af of 2024 modellen echt een meerwaarde leveren ten opzichte van de 2023 modellen. Daarnaast: In hoeverre ga ik er met een TCL op vooruit of achteruit in vergelijking met mijn huidige Samsung 65QN93B, wat volgens mij qua beeld een prima TV is, de software echter is niet mijn favoriet.
En ik erger me kapot aan de reflectie van mijn huidige TV, dat ik lampen achter mij standaard uitzet.
Hulp wordt ZEER gewaardeerd!
77" OLED tv of 75" QLED/Min-led TV
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal €2500, mag ook een 2023 model betreffen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series kijken, Apple TV gebruiken, Zo nu en dan een Playstation op aan sluiten (heeft een dedicated monitor)
Ik gebruik met name Streaming diensten
Wat heb je zelf al gevonden?
LG C3, LG C4 (Flink in de aanbieding, echter was bij Hofma en na lezen van de reviews, haakte ik af
Samsung 77S92C/S90C.
Voor niet OLED keek ik naar de TCL 75C855/C89B of Samsung QN9xC/D
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan moeilijk knopen doorhakken en vraag me af of 2024 modellen echt een meerwaarde leveren ten opzichte van de 2023 modellen. Daarnaast: In hoeverre ga ik er met een TCL op vooruit of achteruit in vergelijking met mijn huidige Samsung 65QN93B, wat volgens mij qua beeld een prima TV is, de software echter is niet mijn favoriet.
En ik erger me kapot aan de reflectie van mijn huidige TV, dat ik lampen achter mij standaard uitzet.
Hulp wordt ZEER gewaardeerd!