Ik zit te kijken naar een nieuwe lichtkoepel die geintegreerd in de opstand een HR++ glasplaat heeft. Zie onderstaand plaatje. Het prijsverschil met een koepel die dit niet heeft is echter heel erg groot. Nu zit ik te denken om een ongeisoleerde koepel te kopen en zelf een glasplaat onder de koepel te monteren. Maar ik kan nergens vinden of het glas wat ik hiervoor nodig heb nog aan bijzondere eisen moet voldoen. Ik heb natuurlijk geen behoefte aan glas in mijn nek van een plaat die breekt. Kan ik zomaar HR++ glas kopen wat normaal verticaal geinstalleerd wordt?
De glasplaat wordt ongeveer 70x100 cm. Als er goede redenen zijn dan mag ie iets kleiner worden. Ik dacht aan de binnenzijde van de gordingen een lat te monteren en de plaat daarop te leggen met wat isolatieband om de zaak goed af te sluiten.
Iemand advies?
/f/image/EtDe7XXZNGKdVuUyjCNlPemh.png?f=fotoalbum_large)
De glasplaat wordt ongeveer 70x100 cm. Als er goede redenen zijn dan mag ie iets kleiner worden. Ik dacht aan de binnenzijde van de gordingen een lat te monteren en de plaat daarop te leggen met wat isolatieband om de zaak goed af te sluiten.
Iemand advies?
/f/image/EtDe7XXZNGKdVuUyjCNlPemh.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/n9YXCDeC2IN36SZ9SpvTwzh2.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door kamerwbd op 05-09-2024 10:21 ]