Ik zou er namelijk best voor betalen. Een soort van weekoverzicht van de belangrijkste berichten.
Vraag
Alle reacties
In de Volkskrant zie ik vaak genoeg een paginagrote advertentie
Maar een site die een papieren krant uitbrengt? Als zelfs gerenommeerde dagbladen met moeite een papieren exemplaar in stand kunnen houden? meh.... die kon je zelf wel invullen toch?
Maar een site die een papieren krant uitbrengt? Als zelfs gerenommeerde dagbladen met moeite een papieren exemplaar in stand kunnen houden? meh.... die kon je zelf wel invullen toch?
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Nee, vroeger was het met een abonnement: https://tweakers.net/info/abonnementen/ wel mogelijk. Maar dat is al een aantal jaar niet meer mogelijk.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Hier een nieuwsbericht van de introductie destijds: .plan: Tweakers introduceert tijdschrift voor Hero- en Elite-abonnees
Edit: En hier het bericht waarin genoemd werd dat het zal stoppen: .plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber
Edit: En hier het bericht waarin genoemd werd dat het zal stoppen: .plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber
[ Voor 38% gewijzigd door True op 04-09-2024 23:53 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Bij ontbreken discussiewaarde gaat dit topic op slot.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Hoezo op slot? Ik kan nog steeds een duimpje geven en reageren.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Wat is voor jou anno 2024 de meerwaarde van een krant tegenover diezelfde berichten op de voorpagina van deze website? Oprecht benieuwdDEG schreef op woensdag 4 september 2024 @ 23:43:
Ik zou er namelijk best voor betalen. Een soort van weekoverzicht van de belangrijkste berichten.
Dan bij dezeJukeboxBill schreef op donderdag 5 september 2024 @ 00:47:
Hoezo op slot? Ik kan nog steeds een duimpje geven en reageren.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Yup, slotje vergeten. Doh.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.