Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
Hai iedereen,

Ik heb momenteel als koeler de hyper 212 black van coolermaster, deze heb ik al een tijdje teruggekocht voordat am5 een ding was. Nu zou ik deze koeler graag nog willen gebruiken, alleen past deze niet omdat de koeler een custom backplate nodig heeft wat niet mogelijk is op am5. Nu heb ik om dit probleem op te lossen, de am5 mounting kit van coolermaster besteld alleen werkt dit niet, dit is omdat nu mijn koeler veel te hoog zit en de processor niet eens aanraakt.

Het gaat om deze schroeven die ik nu heb

Nu is het zo dat het bedrijf waar ik het gekocht heb ik het niet meer retour kan sturen omdat ik voorbij de retour periode ben. Niet dat het een heel groot probleem is, want het kostte ook maar € 6, maar het grote probleem is dus dat ik mijn pc niet meer kan gebruiken.

Iemand enig advies hoe ik dit kan oplossen dat mijn koeler wel past zonder want het liefst houd ik deze gewoon, want heeft eerder wel prima gewerkt ook op deze processor. (dit weet ik omdat ik het de vorige keer op een manier dat ding vast heb gekregen, maar ik heb geen idee meer hoe ik dat gedaan heb)

Als je ideeën hebt laat het graag weten.

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je ze niet ondersteboven gemonteerd? Dan zou de koeler hoger uit kunnen vallen.
Kijk goed in de handleiding of alles klopt.

I reject your reality and substitute my own

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
Ik kan ze maar op een manier monteren want de ene schroef is dikker dan de ander. Maat ik heb verder staan kijken en blijkbaar is er een andere mounting kit met maar aan een kant een schroef en ik denk dat ik die moet hebben