Ik werk als interimmer voor meerdere opdrachtgevers op verschillende dagen per week waarbij ik bij elke opdrachtgever een e-mailadres heb. Soms ontvang ik daar een e-mail waar 'direct' actie op vereist is (lees: binnen 24 uur). Maar omdat ik niet elke dag inlog mis ik die mails. En ik heb ook niet echt de behoefte om dagelijks al die mailboxen na te gaan...
Mijn vraag
Is er een mogelijkheid in outlook om dagelijks een lijst van ontvangen e-mails door te sturen naar een ander e-mail adres? Een overzicht van de onderwerpen is al voldoende, bestaat die mogelijkheid?
Dus een dergelijk soort overzicht:
tijdstip -- afzender -- onderwerp
tijdstip -- afzender --- onderwerp
Relevante software en hardware die ik gebruik
outlook / office 365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Het standaard doorsturen van e-mail is mij bekend, maar ivm AVG, maar ook om mijn eigen e-mail box niet te vervuilen is dat niet wenselijk voor mij. Dergelijke 'belangrijke' mails komen van verschillende personen dus daar kan ik ook niet op selecteren bij de 'doorstuurregel'.
Ik kan wel op mijn eigen domein verschillende inboxen maken om de vervuiling van mijn eigen mailbox te beperken maar lost het doorsturen en opslaan van potentieel privacy gevoelige emails (AVG) niet op.
Mijn vraag
Is er een mogelijkheid in outlook om dagelijks een lijst van ontvangen e-mails door te sturen naar een ander e-mail adres? Een overzicht van de onderwerpen is al voldoende, bestaat die mogelijkheid?
Dus een dergelijk soort overzicht:
tijdstip -- afzender -- onderwerp
tijdstip -- afzender --- onderwerp
Relevante software en hardware die ik gebruik
outlook / office 365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Het standaard doorsturen van e-mail is mij bekend, maar ivm AVG, maar ook om mijn eigen e-mail box niet te vervuilen is dat niet wenselijk voor mij. Dergelijke 'belangrijke' mails komen van verschillende personen dus daar kan ik ook niet op selecteren bij de 'doorstuurregel'.
Ik kan wel op mijn eigen domein verschillende inboxen maken om de vervuiling van mijn eigen mailbox te beperken maar lost het doorsturen en opslaan van potentieel privacy gevoelige emails (AVG) niet op.