aanschaffen werk laptop all in 1 apparaat, wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:41
Graag zou ik willen sparren met de tweakers hier wat een geschikte laptop zou kunnen zijn met mijn wensen lijstje en redenen. _/-\o_

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Programmeren en dev ops werk
Draaien van virtuele machines etc.
Draaien van bouwstraten.
Surfen, zoeken en relaxen
Af en toe een filmpje kijken in bijvoorbeeld het openbaar vervoer.
Diagrammen tekenen en notitie administratie programma's
Visual studio code, Android studio, Flutter ide en Visual studio.
Misschien nog een beetje design en ui. ( Adobe etc)

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ongeveer 1000-2400 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, vooral met openbaar vervoer en daarmee ook werkzaamheden verrichten. Waardoor licht gewicht en een uitstekende accu duur een grote pre heeft.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Voorkeur heeft Asus, MSI, Microsoft

Wat zijn mijn verdere wensen:
Goede accu
5g esim/ sim mogelijkheid, mocht ik geen wifi of netwerk connectie hebben dat ik overal remote in de wereld verbinding kan maken. als noodgeval.
zuinige cpu i.v.m. accu wens
WIFI 7
Bluetooth > 3.5
Touchscreen met teken pen 🖊️
Ai npu chip, voor ai taken in de toekomst. ( heeft dit echt nut al of is dit een gimmick momenteel) ?

Liefst 1 apparaat in 1 die functioneert als dev machine, draw tablet etc. Zodat ik niet allemaal apparaten nodig heb om maar 1 taak te kunnen doen.

Ik keek naar de surface pro 9 , alleen dit is ARM only en voor mijn werk moet ik zeker weten ook programmas gebruiken in x86_x64 waardoor ik zeker weten tegen uitdagingen aanloop.

Maar de surface is niet op voorraad en staat ook bij nooit meer leverbaar?
Wat mij ook laat denken is in de surface pro 9 een fout ontdekt 8)7 |:( en of is deze zo gewild? :9~

Andere is hp omnibook 14, alleen deze ondersteund geen active pen. En heeft wifi 6e geen 7..

Graag hoor ik suggessties en of ervarigen m.b.t. deze 2 laptops en of andere en wat jullie mening is .

Is bijvoorbeeld de wensen lijst te veel? En wordt het dan onmogelijk? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:14
Zakelijk gezien zou ik nooit Asus of MSI nemen, maar voor goede zakelijke laptops gaan, van Lenovo, HP of Dell.

5G klinkt misschien leuk, maar krijg je ook een SIM hiervoor? Als ik het nodig heb, die ik dit gewoon via mijn Telefoon.

Wifi 7 is leuk, maar ik denk dat dit nog maar weinig echt toevoegt aan een laptop. Ook de komende jaren.

Ik zou nog kunnen denken aan memory eisen?
Opslag?
Resolutie van je scherm? 4K klinkt altijd leuk, maar kost veel meer batterij en schaling is niet altijd optimaal.
Grote van het scherm? een 13" is heerlijk om mee te nemen, maar om echt een paar uur op te coderen is een heel ander iets.
Ik ga even uit van Windows 11 Pro?
Aantal USB poorten?
Standaard Netwerk aansluiten?

[ Voor 36% gewijzigd door Rolfie op 04-09-2024 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Rolfie schreef op woensdag 4 september 2024 @ 16:37:
Zakelijk gezien zou ik nooit Asus of MSI nemen, maar voor goede zakelijke laptops gaan, van Lenovo, HP of Dell.

5G klinkt misschien leuk, maar krijg je ook een SIM hiervoor? Als ik het nodig heb, die ik dit gewoon via mijn Telefoon.

Wifi 7 is leuk, maar ik denk dat dit nog maar weinig echt toevoegt aan een laptop. Ook de komende jaren.

Ik zou nog kunnen denken aan memory eisen?
Opslag?
Resolutie van je scherm? 4K klinkt altijd leuk, maar kost veel meer batterij en schaling is niet altijd optimaal.
Grote van het scherm? een 13" is heerlijk om mee te nemen, maar om echt een paar uur op te coderen is een heel ander iets.
Ik ga even uit van Windows 11 Pro?
Aantal USB poorten?
Standaard Netwerk aansluiten?
Antwoorden op jouw vraag:
Resolutie scherm:
Minimal 2k denk ik.
Windows 10/11 pro idd.
Accu liefst 20 uur maar vanaf 10 uur is oke.
Geheugen: pre 32gb minimaal 16gb
Dualboot: pre
Usb c poorten minimaal 2-3
Usb a minimaal 2
Netwerk: 1gbps minimaal
WiFi mag 6e 7 ziin liefst natuurlijk 7
SIM zou idd kunnen via mobile eventueel.
Opslag liefst 1x 1tb nvme SSD en 2tb sata SSD
Waarbij de 2tb backup heeft van de 1tb belangrijke gegevens en backup naar office 365 werk account online opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

MacBook Pro deelt z’n ram met gpu en dus kun je grote ai modellen draaien op je laptop. Geen touch of eSIM, wel Adobe , docker en vscode en lange batterijduur

[ Voor 28% gewijzigd door BCC op 04-09-2024 17:36 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
BCC schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:33:
MacBook Pro deelt z’n ram met gpu en dus kun je grote ai modellen draaien op je laptop. Geen touch of eSIM
Klopt maar MacBook m chips ondersteunen geen windows en geen dual boot mogelijk en bedrijf Wil liever niet dat ik een Mac neem.

Mijn plan was een MacBook air M2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Klopt maar dat stond niet in de ts :)? Verder heeft Microsoft hele goede Mac support tegenwoordig en de rest is web, dus er zijn steeds mindere redenen voor Windows imho. Voor devops is native ssh support ook wel handig imho.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
BCC schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:39:
Klopt maar dat stond niet in de ts :)? Verder heeft Microsoft hele goede Mac support tegenwoordig en de rest is web, dus er zijn steeds mindere redenen voor Windows imho. Voor devops is native ssh support ook wel handig imho.
Maar stel ik Wil een een app of oplossing maken voor een Mac device? Hoe GA ik dat doen op een windows laptop?

Vroeger had je xamarin en nu misschien flutter een optie?

Dat Kan Dan Wel op windows toch?

De keuze is Wel belangrijk en ik Kan moeilijk een beslissing nemen.. af en toe.

Zon laptop geldt voor 3 jaar minimaal zegt werkgever.

Dus ik overweeg meteen iets reliable en goed.
Liefst dus alles in 1 zodat ik niet meer devices heb en moet onderhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:13
R.G schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:02:
[...]

Maar stel ik Wil een een app of oplossing maken voor een Mac device? Hoe GA ik dat doen op een windows laptop?

Vroeger had je xamarin en nu misschien flutter een optie?

Dat Kan Dan Wel op windows toch?

De keuze is Wel belangrijk en ik Kan moeilijk een beslissing nemen.. af en toe.

Zon laptop geldt voor 3 jaar minimaal zegt werkgever.

Dus ik overweeg meteen iets reliable en goed.
Liefst dus alles in 1 zodat ik niet meer devices heb en moet onderhouden.
Je wensen (vrij vertaald):
  • Een 13-inch of 14-inch model vanwege het reizen met het openbaar vervoer.
  • Een processor met lekker veel cores en 16GB (misschien zelfs 32GB) geheugen.
  • Een touchscreen om met een pennetje overheen te gaan.
  • Een videokaart om te designen en wellicht wat AI-spulletjes d.m.v. een NPU.
  • Poorten op de laptop, zoals USB, HDMI en dergelijke.
Dell XPS 14 mét touchscreen.
Dell Precision 3490 Workstation zonder touchscreen, maar wel met veel poorten.
Dell Latitude 7450 mét touchscreen, maar wel met weinig poorten.

Je zei dat ze op je werk liever geen XPS hebben, maar ik zet 'm er toch bij. :9

Punt wat ik probeer te maken is dat iedere serie laptops (bij Dell maar ook bij HP) zijn eigen karakteristieken heeft. Als je een XPS pakt heb je een mooi beestje, maar de poorten zijn er niet. Een Precision heeft die weer wel (en 5G!), maar is dan weer niet zo sexy en heeft geen touchscreen. Dell Latitude zit er net tussenin.

Er is volgens mij geen laptop die alle checkboxes voor je aftikt. Welke modellen hebben je collega's in gebruik? En wat zijn de need-to-haves en nice-to-haves voor jou?

Have you tried turning it off and on again?

• Rolfie
ThinkpadX komt ook redelijk in je eisen, als ik zo kijk.

Al denk ik dat je 20 uur op een batterij eis bijna onmogelijk is.
De meeste laptops hebben trouwens ook een losse USB to Netwerk adapters.
Touchscreen zie je vaak niet bij zakelijke modellen, maar ze zijn er wel.

Maar zoals Gr4mpyC3t aangeeft, maar eerst eens harde requirements en nice to have wensen.

Wat heb jezelf trouwens al gevonden, want ik ga nu ook gewoon naar de grote laptops leveranciers zoals Lenovo, HP of Dell toe, en kijk welke modellen ze hebben.

• R.G
Ja nu plan de campagne,

1. Contact opnemen met werkgever en een naaste collega vragen wat handig is, omdat hij waarschijnlijk weet wat ik echt nodig heb.

En dat Dan als eerst verzadigen en Dan als het kan mijn wensen erbij ?

Accu mag ook 10 uur meegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
R.G schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:20:
Ja nu plan de campagne,

1. Contact opnemen met werkgever en een naaste collega vragen wat handig is, omdat hij waarschijnlijk weet wat ik echt nodig heb.

En dat Dan als eerst verzadigen en Dan als het kan mijn wensen erbij ?

Accu mag ook 10 uur meegaan.
Ja dat is wel wat ik zou doen! En wellicht ook een mooi moment om te vragen welke software je gaat/moet gebruiken. (y)

Edit: Sterker nog, je kunt ze ook eens voorleggen hoe zij tegen een Windows laptop met ARM aankijken. Misschien zijn ze wel bereid om jou als test case te gebruiken. Win-win… wie weet?!

[ Voor 16% gewijzigd door Gr4mpyC3t op 05-09-2024 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:16
Ik heb (voor mijn werk) een HP Zbook 15" met 4k touch screen gehad, en dat was een ramp!

Het is een premium laptop, kostte ongeveer €2500-3000, maar wat een misser.

Windows 10 of 11 met 4k op een 15" scherm schaalt niet goed. Enige wat werkt is scherm op 2k zetten of Windows 200% te laten schalen. Effectief heb je dan 2k / full HD, maar met meer verbruik door de zwaardere grafische kaart en 4 keer zoveel pixels.

Windows met een touch screen werkt niet goed. Het OS is er niet voor gemaakt, het bedienen middels touch gaat halfbakken.

Het touch pad (de muisvervanger) was al wat groter dan in eerdere Zbooks, maar multi touch, zoomen en scrollen werkt nog niet half zo fijn als de touch pad op mijn 9 jaar oude, destijds €850 kostende MacBook Air.

Het was eind 2022 toen ik de toen nieuwe Zbook had. Veel meetings waren online, dus met Teams. Een dik uur Teams en de accu was leeg.

Ik heb nu een HP EliteBook. Goedkoper en beter dan de Zbook.

Zelf zou ik nu het liefst een MacBook Pro willen. 4 USB-C poorten, HDMI, SD slot, koptelefoon en meer niet. USB-A moeten we zsm vanaf, dus stoppen met die aansluiting.

• R.G
ikweethetbeter schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:46:
Ik heb (voor mijn werk) een HP Zbook 15" met 4k touch screen gehad, en dat was een ramp!

Het is een premium laptop, kostte ongeveer €2500-3000, maar wat een misser.

Windows 10 of 11 met 4k op een 15" scherm schaalt niet goed. Enige wat werkt is scherm op 2k zetten of Windows 200% te laten schalen. Effectief heb je dan 2k / full HD, maar met meer verbruik door de zwaardere grafische kaart en 4 keer zoveel pixels.

Windows met een touch screen werkt niet goed. Het OS is er niet voor gemaakt, het bedienen middels touch gaat halfbakken.

Het touch pad (de muisvervanger) was al wat groter dan in eerdere Zbooks, maar multi touch, zoomen en scrollen werkt nog niet half zo fijn als de touch pad op mijn 9 jaar oude, destijds €850 kostende MacBook Air.

Het was eind 2022 toen ik de toen nieuwe Zbook had. Veel meetings waren online, dus met Teams. Een dik uur Teams en de accu was leeg.

Ik heb nu een HP EliteBook. Goedkoper en beter dan de Zbook.

Zelf zou ik nu het liefst een MacBook Pro willen. 4 USB-C poorten, HDMI, SD slot, koptelefoon en meer niet. USB-A moeten we zsm vanaf, dus stoppen met die aansluiting.
Hoe is de accu daarvan en welke cpu?

15 inch geloof ik.

Alleen ik verwacht met werken de laptop aan te sluiten op 3x1080p schermen of 2x 4k schermen 40 inch.

De ov werkzaamheden zouden voornamelijk ziin remote inloggen en wat testen draaien of monitoring checken en of scripts runnen denk Ik soort voorbereiding voordat ik op kantoor Ben

Moet helaas iedere dag zometeen bijna ,3 uur reizen.
Vandaar leek mij een goede accu en zuinige laptop een pre.

[ Voor 14% gewijzigd door R.G op 05-09-2024 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:16
R.G schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:53:
Moet helaas iedere dag zometeen bijna ,3 uur reizen.
Vandaar leek mij een goede accu en zuinige laptop een pre.
Oei, dat wordt een uitdaging met HP!
Met de Zbook kun je dat wel vergeten, de EliteBook heeft een iets langere accuduur, die houdt het tot 2 uur vol met Teams. Met video kijken waarschijnlijk langer, alleen dat doe ik nooit op m'n EliteBook.

De EliteBook van mij heeft een Intel Core i5 en 16 GB RAM, hij is ook met i7 en meer geheugen leverbaar. Er kan een simkaart in, al vind ik dat niet interessant omdat m’n telefoon een goede hotspot is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolfie
ikweethetbeter schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 00:34:
[...]

Oei, dat wordt een uitdaging met HP!
Met de Zbook kun je dat wel vergeten, de EliteBook heeft een iets langere accuduur, die houdt het tot 2 uur vol met Teams. Met video kijken waarschijnlijk langer, alleen dat doe ik nooit op m'n EliteBook.

De EliteBook van mij heeft een Intel Core i5 en 16 GB RAM, hij is ook met i7 en meer geheugen leverbaar. Er kan een simkaart in, al vind ik dat niet interessant omdat m’n telefoon een goede hotspot is.
Ik denk dat je dit ook wel red met een zbook. Teams in 2022 was verre van optimaal voor je CPU.
Maar ik zou ook niet snel voor een zbook gaan. Veel te zwaar in gewicht.

Maar alles hangt er weer vanaf, hoe je software configuratie is.
Onedrive sync bijvoorbeeld uitzetten als je op je hotspot zit.
Goede Antivirus exclusions actief.
VPN technieken goed geconfigureerd.
Mijn EliteBook hier blaast ook nu eigen al met zijn FAN, terwijl ik op de voeding zit te werken.

Maar 4K schermen op een laptop zou ik inderdaad nooit nemen. Ik heb ze zien draaien, maar de applicatie ondersteunde het niet toen. Dus zag er interface technisch totaal niet uit.
En de office gebruikers die het wel hebben, hebben inderdaad de schaling naar 200% staan.
Geef mij toch echt maar Full HD schermen om mee te werken. Kijkt toch echt het beste op een 14 of 15 scherm.
Of nog liever WUXGA, maar dat heb je eigenlijk niet meer op laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Werkgever heeft liefst dat ik een dell haal ivm pro support next day repair.

Ai chip onnodig en touchscreen ok.

Zegt mij Al genoeg.

M.a.w. fuck zijn wensen lol? Of

[ Voor 33% gewijzigd door R.G op 06-09-2024 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19:51
R.G schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:07:

Zegt mij Al genoeg.

Het lijkt mij dat jouw werkgever er gebaat bij is dat jij fatsoenlijk je werk kunt doen op de gekozen laptop.
Waar heb je precies touch screen voor nodig? Ik heb het een paar jaar gehad en vond het eigenlijk alleen maar irritant (per ongeluk scherm aanraken, etc.)
Zelfde geldt voor de AI chip, waarom heb je dit nodig?

De Dell XPS 14 is verkrijgbaar met en zonder touchscreen. Het oled 3,2k touchscreen kost 300 euro meer.
https://www.dell.com/nl-n...-14-9440-laptop/cn94001cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Advizor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:33:
[...]

Het lijkt mij dat jouw werkgever er gebaat bij is dat jij fatsoenlijk je werk kunt doen op de gekozen laptop.
Waar heb je precies touch screen voor nodig? Ik heb het een paar jaar gehad en vond het eigenlijk alleen maar irritant (per ongeluk scherm aanraken, etc.)
Zelfde geldt voor de AI chip, waarom heb je dit nodig?

De Dell XPS 14 is verkrijgbaar met en zonder touchscreen. Het oled 3,2k touchscreen kost 300 euro meer.
https://www.dell.com/nl-n...-14-9440-laptop/cn94001cc
Xps hebben ze Liever niet, ivm repair moeilijkheden.
Maar wel goede idd.
Alleen is Intel laatste jaren niet ruk?
Amd ook met.die security issues?

Touchscreen alleen als ik een active schrijfpen kan gebruiken. Niet alleen finger touch
(Doel is notities maken en diagram en flow diagram kunnen schetsen met een pen ipv van een muis?)

Voorkeur blijft snapdragon lol
Gewoon eigenwijs doen of?

[ Voor 4% gewijzigd door R.G op 06-09-2024 12:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
R.G schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:44:
[...]

Xps hebben ze Liever niet, ivm repair moeilijkheden.
Maar wel goede idd.
Alleen is Intel laatste jaren niet ruk?
Amd ook met.die security issues?

Touchscreen alleen als ik een active schrijfpen kan gebruiken. Niet alleen finger touch
(Doel is notities maken en diagram en flow diagram kunnen schetsen met een pen ipv van een muis?)

Voorkeur blijft snapdragon lol
Gewoon eigenwijs doen of?
Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets meer van. Je mag vrij kiezen, maar ze hebben liever een Dell i.v.m. Pro Support. Dat is best te verklaren, maar waarom laten ze je dan eerst zwemmen in de diepe zee van de laptopkeuze om dan vervolgens te zeggen: liever een Dell... :?

Pro Support is er juist voor de 'Next business day' reparaties. Dat een XPS dan lastig zou zijn om te repareren is ook tegenstrijdig. Welke laptop (afgezien van de business/workstations) zijn dat niet dan? Als ze zich daar zorgen over maken, zeg dan gewoon tegen je medewerkers dat ze een Dell Latitude krijgen. Opgelost.

Ik heb overigens een Dell XPS 15 9520 mét touchscreen (die ik in de BIOS heb uitgezet). Voor een Windows-laptop ( :+) is het een prima ding. Nu al meer dan anderhalf jaar en het doet wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Ik zie er is een dell XPS 2 in 1 die active pen ondersteunt vereist Wel 4k type?

Hoe is de accu duur en gewicht?

[ Voor 17% gewijzigd door R.G op 06-09-2024 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
R.G schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:12:
Ik zie er is een dell XPS 2 in 1 die active pen ondersteunt vereist Wel 4k type?

Hoe is de accu duur en gewicht?
Dit kun je zelf ook online vinden lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Maar is voorlopig nog niet op de markt.
Volgens mij heb je best wat input gekregen om nu zelf een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Advizor schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 14:18:
[...]

Dit kun je zelf ook online vinden lijkt me.
Ik heb echt nog geen idee tbh.
Bedoel wat te kiezen

[ Voor 5% gewijzigd door R.G op 07-09-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Als je de laptop aansluit op een docking station van usb c naar 3 hdmi schermen op 1080p

Zal dat accu killend zijn?

Voor elke laptop?

Mijn 1st keus is nu hp spectre 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:28:
[...]

Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets meer van. Je mag vrij kiezen, maar ze hebben liever een Dell i.v.m. Pro Support. Dat is best te verklaren, maar waarom laten ze je dan eerst zwemmen in de diepe zee van de laptopkeuze om dan vervolgens te zeggen: liever een Dell... :?

Pro Support is er juist voor de 'Next business day' reparaties. Dat een XPS dan lastig zou zijn om te repareren is ook tegenstrijdig. Welke laptop (afgezien van de business/workstations) zijn dat niet dan? Als ze zich daar zorgen over maken, zeg dan gewoon tegen je medewerkers dat ze een Dell Latitude krijgen. Opgelost.

Ik heb overigens een Dell XPS 15 9520 mét touchscreen (die ik in de BIOS heb uitgezet). Voor een Windows-laptop ( :+) is het een prima ding. Nu al meer dan anderhalf jaar en het doet wat het moet doen.
Denk je goede keuze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-05 18:56
R.G schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:47:
Als je de laptop aansluit op een docking station van usb c naar 3 hdmi schermen op 1080p

Zal dat accu killend zijn?

Voor elke laptop?

Mijn 1st keus is nu hp spectre 2024.
Je docking zal de laptop opladen neem ik aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
timper schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:54:
[...]

Je docking zal de laptop opladen neem ik aan:)
Ja domme opmerking van mij, ik bedoel gaat mijn performance gigantisch down? Omdat de pc 3 schermen moet aansturen en renderen?

En ik bedoelde of dan de accu sneller dood gaat ivm zoveel laden en belasting?

[ Voor 12% gewijzigd door R.G op 22-09-2024 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Wat is een goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
hp spectre 2024 2 in 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:52
R.G schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:07:

Zegt mij Al genoeg.

Of de zoveelste developer die met zijn custom wensen komt en vergeet dat een bedrijf zich richt op standardisatie. Support via een enkele leverancier etc.

Zelfde probleem gehad, nu hebben mijn developers een mix van Mac Books en XPS genomen.
Hebben zij zelf de kosten hiervoor gedragen, geef ik geen support en krijgen ze alleen internet via Hotspot.
Ze zitten niet op de corporate netwerk, daar ik hun device niet beheer met updates, antivirus etc.

Dell precision is een goede krachtige machine, hang er een wacom tablet aan als je af en toe moet tekenen.
Of vraag of byod een optie is, maar dan nog met jouw wensen is er geen enkele configuratie.

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Pagina: 1