Google home verbindt niet met LG ThinQ

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.steinmeijer
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-11-2024
Mijn vraag

...Ik probeer mijn TV ( d.m.v LG ThinQ ) te verbinden met Google Home en het apparaat uitgebreid met de stem te bedienen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

..LG TinQ heb ik op mijn telefoon en daarin vind ik mijn TV.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Als ik in Google Home op toevoegen klik en daarna ' werkt met Google " kies ik LG ThinQ, na wat inloggen bij mijn

LG account krijg uiteindelijk de mededeling
'
'Geen compatibele apparaten gevonden ' ( TV staat wel in LG ThinkQ )

en

'Als je al apparaten hebt ingesteld, ondersteunen ze Google Home misschien niet ".

Ik kan de TV wel met de stem aan- en uitzetten, maar ik heb begrepen dat dat de Chromecast die ik nog in deze

smart tv heb .doet

Is het werkelijk zo eenvoudig. Is mijn LG WebOS TV UM 7100 uit 2019 te oud ?

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterscheers
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ik heb hier het zelfde probleem, heb een oled tv van 2021,zelfde meldingen, niet compatibel, heb lg zelf hierover benaderd via de site chat, kreeg als antwoord een bepaald nummer te bellen. Kreeg een medewerker aan de telefoon welke nog nooit van Google home had gehoord laat staan van mijn Google nest. Heb t gesprek maar afgekapt. Probleem nog niet opgelost. Zie wel de afstandsbediening van mn tv op mijn mobiel in de lg thinq app maar koppelen met Google home app lukt totaal niet wat ik ook probeer. Kan nergens vinden waarom tv niet compatibel is in de lg thinq app.
Kortom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.steinmeijer
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-11-2024
Ja, precies.

Ik heb het maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterscheers
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ik heb zelfs geprobeerd om te koppelen via Amazon alexa maar die komt ook niet voor in de lg thinq app , waarschijnlijk maar wachten op de lg update