Toon posts:

viper770 omruilen voor videokaart met tvout...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

ik heb al een hele tijd een diamond viper770 32mb.

Prima kaartje alleen begin ik me tv-out een beetje te missen.

Ik wil wel eens een beetje gaan rommelen met video-out en het liefst ook video-in om wat oude video's te kunnen editen.

Nu heb ik uit onbetrouwbare bron wel eens vernomen dat de prestaties van de 770 zo slecht nog niet zijn.

Mijn vraag is nu, naar wat voor kaartje kan ik kijken als ik video-in/out wil hebben en zeker niet onder de performance van me oude viper770 wil komen?

Alvast bedankt allemaal!

GreetZ

Dweezerroy

PS: geen aparte video-edit kaarten, ik wil gewoon eens een keer een nieuwe video kaart :7

Owja, ik had met deze kaart in 3d-mark2000 2913 puntjes :)
in 1024x768 en 16bit

Verwijderd

Matrox G400/450 of evt. 550, echt onovertroffen in 2D :)

Verwijderd

Geforce met wat bijbetaling misschien

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:35

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb zelf een v770 ultra gehad vroeger, maar meen dat op die al die viper kaarten van diamond gewoon standaard tv out zit hoor.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Nee hoor, heb hier ook een Diamond Viper 770 TNT 2 32Mb, zonder TV-out...
Ik wil ook een tv-out kaart en vraag me nu af, is de Mtek GeForce 2MX 400 32MB 300MHz AGP 4x Retail met TV-out iets???

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 15:37 schreef Hubert het volgende:
heb zelf een v770 ultra gehad vroeger, maar meen dat op die al die viper kaarten van diamond gewoon standaard tv out zit hoor.
Niet op allemaal, dat was een optie en zo'n kaart koste +- fl 40 extra

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
geen viper 2 nemen, ook al heeft ie een tv out! blijf uit de buurt van viper 2!!!!!!!!!!! :(
maar dat wist je waarschijnlijk al :P

Max

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
is de Mtek GeForce 2MX 400 32MB 300MHz AGP 4x Retail met TV-out iets???
Mtec is voor geheugen wel okay, maar voor een beeldkaart zou ik toch voor een a-merk gaan, dus asus of matrox ofzo. Geforce IIMX400 is op zich wel ok, maar de 2d kwaliteit is maar matig.

|Specs|

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 21:01 schreef Korn21 het volgende:
Mtec is voor geheugen wel okay, maar voor een beeldkaart zou ik toch voor een a-merk gaan, dus asus of matrox ofzo. Geforce IIMX400 is op zich wel ok, maar de 2d kwaliteit is maar matig.
En de Asus V7100 Magic/T GeForce MX200 32MB 350MHz AGP 4x?
Da's wel een a-merk, maar toch een GeForce MX200....
(Overweeg evt. de Creative Annihilator GeForce 32MB 350MHz AGP 4x)

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 september 2001 20:56 schreef MaXiMizE het volgende:
geen viper 2 nemen, ook al heeft ie een tv out! blijf uit de buurt van viper 2!!!!!!!!!!! :(
maar dat wist je waarschijnlijk al :P

Max
Zucht.
Nogmaals, die viper 2 is zo slecht nog niet. OK, de driverondersteuning ontbreekt, maar met getweakte drivers komt je een heel eind. 2D is zeer goed bij de viper 2, tv-out trouwens ook. En wat de games betreft, ik heb tot nu toe alles prima kunnen draaien, Max Payne, Baldur's gate 2, Serious Sam etc. Oh, en voor UT en Q3 is de viper 2 met de metaldrivers gewoon het beste.

Verwijderd

Waarom koop je niet gewoon een Geforce kaartje zo'n asusv7700deluxe kost niks meer en zit alles op (tvout-svhs-vbideoin) en is ook nog een stuk sneller als die viper770. En als je nog een paar centen over hebt ,koop gewoon een Geforce3(bijv. asus8200deluxe, of ander merk natuurlijk), kan je er zekre weer een jaar tegenaan.

Verwijderd

Als je een videokaart wilt met een goede tv-out,
MOET je gewoon de Matrox G450 (of G550 nu) hebben,
die kaart heeft gewoon de beste tv-out die
er is.

Enige nadeeltje is zijn 3D performance, maargoed
die is wel beter dan die van die Viper dus als je daar tevreden over bent... Matrox G450 zou ik dan zeggen!
Pagina: 1