Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, fotobewerken, af en toe een render maken en spielen met AI (afbeeldingen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
had eigenlijk een max van €2200,- in gedachten maar als het het echt waard is dan kan het wel iets rekken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, toetsenbord en muis heb ik. Scherm is wel een wide screen van samsung 3400x1440 pixels ongeveer (weet ‘t even niet exact) ik heb er daar twee van.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit wordt de laatste desktop die ik wil bouwen. Mobo, cpu, voeding, geheugen, ssd, case en koelpasta. 140mm fans heb ik voldoende op voorraad.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
M’n voorkeuren komen door hee oude ervaringen dus die gooi ik overboord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behoorlijke voorkeur voor een stil systeem. De kast komt waarschijnlijk voor het eerst in mijn leven op mijn bureau te staan ipv in een hoekje. Ik wil in de kast kunnen kijken en dat moet er strak uitzien maar geen kermis zijn met allerlei rgb.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Check compatibiliteit en of er nog dingen zijn waar ik op moet letten/eventueel wat kan besparen.
Gamen, fotobewerken, af en toe een render maken en spielen met AI (afbeeldingen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
had eigenlijk een max van €2200,- in gedachten maar als het het echt waard is dan kan het wel iets rekken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, toetsenbord en muis heb ik. Scherm is wel een wide screen van samsung 3400x1440 pixels ongeveer (weet ‘t even niet exact) ik heb er daar twee van.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit wordt de laatste desktop die ik wil bouwen. Mobo, cpu, voeding, geheugen, ssd, case en koelpasta. 140mm fans heb ik voldoende op voorraad.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
M’n voorkeuren komen door hee oude ervaringen dus die gooi ik overboord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behoorlijke voorkeur voor een stil systeem. De kast komt waarschijnlijk voor het eerst in mijn leven op mijn bureau te staan ipv in een hoekje. Ik wil in de kast kunnen kijken en dat moet er strak uitzien maar geen kermis zijn met allerlei rgb.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Check compatibiliteit en of er nog dingen zijn waar ik op moet letten/eventueel wat kan besparen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 387,99 | € 387,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,19 | € 169,19 |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 4080 SUPER 16GB OC LED TF VERTO | € 1.034,51 | € 1.034,51 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 134,71 | € 134,71 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 111,76 | € 111,76 |
1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 850W | € 152,54 | € 152,54 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 231,44 | € 231,44 |
Totaal | € 2.259,04 |
Always look on the bright side of life.