HD krijg ik niet meer geformatteerd

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Tis vaag. Ik installeer ME op nieuw systeem want Win2000 wil niet naar setup gaan. Omdat ik een cd heb van WIN2000 Adv. server vraagt ie na installatie van ME (eerst ME geinstalleerd) of ie fat of ntsf moet formatteren. Ikke dit keer niet voor fat gaan en op 99% zegt ie dat ie het niet kan completen want copy van Adv. Server is niet goed. Raar, maar ok, dan opnieuw opstarten. Ik krijg vervolgens de melding dat er fouten zijn maar kan dus niet meer HD formatteren op gewoon fat32. Ik heb nu hd in mijn andere systeem gezet en geeft kuren. Kan niet HD benaderen en ik wil toch gewoon formatteren. Hoe krijg ik dit voorelkaar? Fdisk doet ook gek want volumenaam heeft zoveel speciale karakters dat ik volumenaam niet kan intikken en dan weigert het proggie de partitie te verwijderen. Hoe krijg ik dit voorelkaar. Kan toch niet dat HD die het gewoon goed deed het nu voor gezien houd?

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

ja heb ook eens problemen gehad. Soms doet gewoon dat fdisk vaag. Probeer anders gewoon een oude dosversie en dan vanaf bootflop. Ik heb t uiteindelijk met een hele oude dos pm 3
gelukkig weer voor elkaar gekregen.

suc6

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik heb net geprobeerd de hd te formatten via cmd en dan format e: en dat lukt toch denk ik. Systeem sputtert nog wat tegen, maar ik hoop dat dit lukt. Niet normaal als je geen 2e systeem bijdehand hebt als je dit overkomt. En vooral als je geen andere progs hebt om het toch voorelkaar te krijgen.

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:06
Probeer eXtended FDisk eens in plaats van FDisk... *D

http://www.geocities.com/xfdisk2001/

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik denk dat een formatje via win2000 de truc is geweest. Het is alleen raar. Stel dat je dit doet zonder al die progs. Dan moet het toch ook lukken? Ik ben nu bezig en zal jullie up-to-date houden maar ik ben er nog niet zeker van dat het zal werken. Bedenk dat dit een systeem is zonder diskettestation.

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-04 07:59
Had ik 2 dagen geleden ook last van... het is inderdaad :'( was er de HELE DAG mee bezig :(
maar ik heb alles opgelost met de magische 4 diskettes van win 2k

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Tja zoals ik al zei, ik heb geen floppy drive op dat systeem en dan?????

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:06
DOS-BootCD maken met in ieder geval xFDisk? :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
partion magic rescue floppy's

je weet maar nooit waneer je ze nodig hebt >:)

www.powerquest.com
Pagina: 1