Mijn vraag
Ik heb onlangs met de hulp van wat tweakers pc componenten bij elkaar gezocht en die in elkaar gezet. Dit zijn de componenten:
Zotac Zotac Gaming GeForce RTX 4070 TI Super holo 16G
MSI MPG A850G PCIE5 PSU
Kingston DDR5 Fury Beast 2x32GB 6000 RAM
ASUS TUF GAMING B650-PLUS WIFI motherboard
Arctic Cooling Liquid Freezer III 360 (Black) water cooler
AMD Ryzen 9 9900X Processor
Kingston KC3000 2TB M.2 SSD
Chieftec Apex Air GA-01B-M-OP Case
Helaas krijg ik na de installatie stappen geen signaal van de computer, en ik kom er niet uit waar precies het probleem zit. Ik ben benieuwd of iemand mij verder kan helpen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 11 gedownload op een stick en de pc daarmee geboot.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie dat er een wit lichtje gaat branden bij het aanzetten van mijn pc. Dat lichtje verdwijnt als we in het windows installatie menu komen, maar als we vervolgens opnieuw opstarten in de installate keert het weer terug en blijft de pc op een zwart scherm staan zonder signaal.
Zie bijgevoegd een foto en video van het witte licht en het installatie process:
:strip_exif()/f/image/FZ67QUvTZo5DUDJ7e9dwf5gW.jpg?f=fotoalbum_large)
[Video: https://go.screenpal.com/watch/cZQei7VRZxw]
Ik heb onlangs met de hulp van wat tweakers pc componenten bij elkaar gezocht en die in elkaar gezet. Dit zijn de componenten:
Zotac Zotac Gaming GeForce RTX 4070 TI Super holo 16G
MSI MPG A850G PCIE5 PSU
Kingston DDR5 Fury Beast 2x32GB 6000 RAM
ASUS TUF GAMING B650-PLUS WIFI motherboard
Arctic Cooling Liquid Freezer III 360 (Black) water cooler
AMD Ryzen 9 9900X Processor
Kingston KC3000 2TB M.2 SSD
Chieftec Apex Air GA-01B-M-OP Case
Helaas krijg ik na de installatie stappen geen signaal van de computer, en ik kom er niet uit waar precies het probleem zit. Ik ben benieuwd of iemand mij verder kan helpen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 11 gedownload op een stick en de pc daarmee geboot.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie dat er een wit lichtje gaat branden bij het aanzetten van mijn pc. Dat lichtje verdwijnt als we in het windows installatie menu komen, maar als we vervolgens opnieuw opstarten in de installate keert het weer terug en blijft de pc op een zwart scherm staan zonder signaal.
Zie bijgevoegd een foto en video van het witte licht en het installatie process:
:strip_exif()/f/image/FZ67QUvTZo5DUDJ7e9dwf5gW.jpg?f=fotoalbum_large)
[Video: https://go.screenpal.com/watch/cZQei7VRZxw]