Vraag
Beste antwoord (via barend777 op 09-09-2024 18:41)
Waarschijnlijk makkelijker om een andere adapter te zoeken (van de juiste spanning) en dan hier een nieuwe connector op te maken.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Alle reacties
In ieder geval niet onder computerhardware. Ik doe een gokje naar Bouwen en klussen.
Vreemd, dat is een twee polige din plug die Philips altijd gebruikte voor luidsprekers.
Gaat zwaar tegenvallen om zoiets te vinden omdat dit zo niet meer gedaan wordt.
Kijken wat voor spanning /DC/AC het lampje slikt en iets met een DC barrel plug zoeken?
Gaat zwaar tegenvallen om zoiets te vinden omdat dit zo niet meer gedaan wordt.
Kijken wat voor spanning /DC/AC het lampje slikt en iets met een DC barrel plug zoeken?
Ikea heeft deze stekkers gebruikt voor verlichting. Ik kan het op de site niet meer vinden.
klopt! en eerder / later gingen ze tulp connectors doen...devriesjande schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:34:
Ikea heeft deze stekkers gebruikt voor verlichting. Ik kan het op de site niet meer vinden.
reminds me... moet nog een ikea lampje fixen, draadbreuk bij de stekker..... morgen maar even luidspreker DIN stekkertje halen
404 Signature not found
Dat gaat niet passen ben ik bang. Een luidspreker DIN stekker heeft volgens mij 2 platte connectors. Die Ikea stekkers hebben een platte en een ronde.
Nee hoordevriesjande schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 19:02:
Dat gaat niet passen ben ik bang. Een luidspreker DIN stekker heeft volgens mij 2 platte connectors. Die Ikea stekkers hebben een platte en een ronde.

Ok. Hoe kom ik daar dan bij? Het zal de leeftijd wel zijn.
Edit:
Waarschijnlijk nooit naar de stekker gekeken.
:strip_exif()/f/image/UhhPgrXGqQszWoDQPATn6COm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door devriesjande op 03-09-2024 22:14 ]
Waarschijnlijk makkelijker om een andere adapter te zoeken (van de juiste spanning) en dan hier een nieuwe connector op te maken.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Pagina: 1