dit kan er ook nog gebeuren met de orb

Pagina: 1
Acties:

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 10:25
Afbeeldingslocatie: http://www.bxtra.f2s.com/orb14.jpg
Fan is dus los gekomen van koellichaam.
Missen 2 vinnen en onderkant is lichtelijk gesmolten.
Afbeeldingslocatie: http://www.bxtra.f2s.com/orb15.jpg

sorry voor de brakke fotos (geen digicam)

voor nog een aantal foto's www.bxtra.f2s.com/kloteorb.html

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :?

I see dead pixels...

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

oops..ik heb er ook eentje maar nog niet geinstalleerd.

Moet ik me zorgen maken, denk je ? :(

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
wtf happend ? >:)

• spine
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

anders ram je die koeler ff met grofgeweld op je moederbord :P

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

Verwijderd

Heb gehoord van CORE-killers maar ORB-killers is nieuw voor mij :P
Nice work >:)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op woensdag 12 september 2001 01:06 schreef -Dissection- het volgende:
Heb gehoord van CORE-killers maar ORB-killers is nieuw voor mij :P
Nice work >:)
the mobo`s strike back! :D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
je had hem op je nvidia zitten :? zag ik op http://www.bxtra.f2s.com/

kunnen orbs wel goed ondersteboven draaien :?

Verwijderd

In theorie zou ik zeggen dat ondersteboven beter is voor een morot dan zoals ie op je proc zit. Maar die Orb's zijn er wel voor gemaakt.

Is dat din draaiend kapot gegaan? En heeft ie dan nog wat anders gesloopt in de kast?

Verwijderd

heb zelf ook lang die orb gehad en onlangs vervangen door dragon orb 3 voor betere koeling, maar heb er nog nooit problemen mee gehad.

Ben eens gaan zien op je site met extra foto's.
Je blijkt wel degelijk een "kenner" te zijn!!##??

DIEPE KRASSEN OP DE TRANSISTORS!! nogal een geluk dat die dingen condensators zijn!!!

Als je dat niet weet stop dan met andere mensen na te apen en blijf gewoon uit je computertje uit he, vier schroeven dicht vanachter en blijf er gewooooon af.

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 08:18 schreef Cordobasdi het volgende:
heb zelf ook lang die orb gehad en onlangs vervangen door dragon orb 3 voor betere koeling, maar heb er nog nooit problemen mee gehad.

DIEPE KRASSEN OP DE TRANSISTORS!! nogal een geluk dat die dingen condensators zijn!!!

Als je dat niet weet stop dan met andere mensen na te apen en blijf gewoon uit je computertje uit he, vier schroeven dicht vanachter en blijf er gewooooon af.
al doende leert men, STFU

• 0943

Jij ben pas een EI zeg ,omdat ik me vergis een 1 naampje kan ik niks. Dus als jij een keer iets verkeerd opleest dan ben je ook gelijk een analfabeet |:( .

En na apen ? Ik mag toch iets proberen te evenaren. En als ik niks na mag doen mag wel heel weinig nog he. Wat lopen jullie elkaar nou na te apen door allemaal een computer te nemen en een gat te zagen in de kast. Dit gaat dus nergens over. :(

Hou dus die nutteloze opmerking dus volgende keer voor je.

Dank u

en die kaart heb ik een keer gebruikt om te kijken hoe dat was heeft in totaal 4 uur zo gedraait ligt in de nu alweer in kast (waarom denk je dat ik een tnt heb gebruikt?)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Kijk zo mot het :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ethanol/Foto%2012.jpg
Na apen is een groot woord ,ik had hem al veel eerder dan die knakkers op die site
Het "oude" mobo wat je ziet is er getuigen van :)
Anno 2000 is dit gemaakt door mij

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Mijn excuses voor mijn nogal krasse opmerking ivm die condenstatoren.

Maar is het echt nodig die chip met zo'n koeler te coolen??$
Gaat je kaart niet leiden onder het gewicht??

Nogmaals m'n excuses

• 0943
kijk ik had die kaart liggen en ook zon orb dus ik dacht waarom niet lijkt me wel grappig.

Even kijken of het echt goed werkt.

Maar het is meer voor de looks. Het is absoluut niet praktisch.

maar oke excuses aanvaard ;) en bedankt voor opmerken van het gemaakte foutje op de site :) het is aangepast.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ziet er leuk uit die Zorb hangend aan je GF kaart. denk alleen dat je nu toch wel beterz een coolmaster er dan aan kunt hangen. ook ivm de heatsink

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

sorry, ik kan het niet laten... die dragondingen zijn dus best wel mobokillers, wij hebben er al 'n stuk of 2 gehad op 'n msi k7t-turbo met doorgestookte fan regeldingessen... :( dus 1 adfiesje.. sluit hem rechtstreeks op je 12v aan...

If it ain't broke, fix it till it is...

Pagina: 1