Fan is dus los gekomen van koellichaam.
Missen 2 vinnen en onderkant is lichtelijk gesmolten.

sorry voor de brakke fotos (geen digicam)
voor nog een aantal foto's www.bxtra.f2s.com/kloteorb.html

I see dead pixels...
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
the mobo`s strike back!Op woensdag 12 september 2001 01:06 schreef -Dissection- het volgende:
Heb gehoord van CORE-killers maar ORB-killers is nieuw voor mij
Nice work
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
al doende leert men, STFUOp woensdag 12 september 2001 08:18 schreef Cordobasdi het volgende:
heb zelf ook lang die orb gehad en onlangs vervangen door dragon orb 3 voor betere koeling, maar heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ben eens gaan zien op je site met extra foto's.
Je blijkt wel degelijk een "kenner" te zijn!!##??
DIEPE KRASSEN OP DE TRANSISTORS!! nogal een geluk dat die dingen condensators zijn!!!
Als je dat niet weet stop dan met andere mensen na te apen en blijf gewoon uit je computertje uit he, vier schroeven dicht vanachter en blijf er gewooooon af.
Jij ben pas een EI zeg ,omdat ik me vergis een 1 naampje kan ik niks. Dus als jij een keer iets verkeerd opleest dan ben je ook gelijk een analfabeetOp woensdag 12 september 2001 08:18 schreef Cordobasdi het volgende:
heb zelf ook lang die orb gehad en onlangs vervangen door dragon orb 3 voor betere koeling, maar heb er nog nooit problemen mee gehad.
DIEPE KRASSEN OP DE TRANSISTORS!! nogal een geluk dat die dingen condensators zijn!!!
Als je dat niet weet stop dan met andere mensen na te apen en blijf gewoon uit je computertje uit he, vier schroeven dicht vanachter en blijf er gewooooon af.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
sorry, ik kan het niet laten... die dragondingen zijn dus best wel mobokillers, wij hebben er al 'n stuk of 2 gehad op 'n msi k7t-turbo met doorgestookte fan regeldingessen...Op woensdag 12 september 2001 08:18 schreef Cordobasdi het volgende:
If it ain't broke, fix it till it is...