Ik heb op marktplaats een iPhone 15 pro max gekocht maar blijkt na ontvangst dat ie een MDm ( KPN) lock heeft? Kan iemand me helpen hoe MDM te unlocken ?
Dat kan niet, je zult terug naar de verkoper moeten gaan en geld terugeisen of een andere telefoon zonder MDM lock.
Verkoper reageert niet meer na het versturen maar ik zie op Google abd youtube dat het wel kan..maar iedereen komt uit Pakistan etc...en vertrouw het zo niet
Dit kan niet.. dat zou betekenen dat je een device van een werkgever bijvoorbeeld als gebruiker volledig kan whipen en zelf gaan gebruiken of verkopen. Daar zijn ze dermate tegen beveiligd dat je dus vette pech hebt. Kunt er niks mee.
Do more
Even snel teruglezend, dit is de 3e keer in 6 maanden tijd dat je bent opgelicht met een telefoon via Marktplaats/Tweakers V&A?
Ik kan je aanraden om voortaan je telefoons gewoon in de winkel te kopen. Dit kost je handen met geld en geeft enkel ellende.
En @Mila1994 heeft het correct. Die lock ga jij er niet afkrijgen. Ook die zogenaamde Pakistanen niet. Die lock is ingesteld bij Apple en kan er enkel door de rechtmatige eigenaar vanaf gehaald worden. En aangezien dit 100% zeker een gestolen toestel is kan je dat wel vergeten.
Ik kan je aanraden om voortaan je telefoons gewoon in de winkel te kopen. Dit kost je handen met geld en geeft enkel ellende.
En @Mila1994 heeft het correct. Die lock ga jij er niet afkrijgen. Ook die zogenaamde Pakistanen niet. Die lock is ingesteld bij Apple en kan er enkel door de rechtmatige eigenaar vanaf gehaald worden. En aangezien dit 100% zeker een gestolen toestel is kan je dat wel vergeten.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Klopt, zo zie je maar weer goedkoop is duurkoop. Probeerde idd via marktplaats goedkope gsm te kopen omdat nieuw toch te duur is maar zo blijkt het om toch maar niet 2e hands te kopen
Ik ben benieuwd hoe 'goedkoop'. Had je misschien kunnen weten dat, nu na 3x, het toestel misschien niet té goedkoop was en er dus sprake kan zijn van heling?Abdellove schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:18:
Klopt, zo zie je maar weer goedkoop is duurkoop. Probeerde idd via marktplaats goedkope gsm te kopen omdat nieuw toch te duur is maar zo blijkt het om toch maar niet 2e hands te kopen
Als diegene die het verkoopt goede recensies heeft ois vertrouwen groot dat het misschien goed zal zijn
bel de eigenaar van het toestel op (dus de organisatie)
misschien klopt het en hebben ze idd dit toestel weggegeven/afgeschreven en zijn ze de lock vergeten.
Maar vermoedelijk klopt het niet, en is het ding niet legaal in iemand bezit gekomen.
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-15-pro
hier een linkje waar je 100% een telefoon zal ontvangen zonder mdm lock of andere problemen
misschien klopt het en hebben ze idd dit toestel weggegeven/afgeschreven en zijn ze de lock vergeten.
Maar vermoedelijk klopt het niet, en is het ding niet legaal in iemand bezit gekomen.
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-15-pro
hier een linkje waar je 100% een telefoon zal ontvangen zonder mdm lock of andere problemen
[ Voor 24% gewijzigd door jack zomer op 02-09-2024 20:24 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Goede recensies kun je gewoon kopen of je kaapt een account van een andere verkoper, juist daarom moet je er niet op ingaan als je dat soort dure dingen voor een te goedkope prijs aangeboden krijgt.
Welke functionaliteiten heb je nu niet vanwege MdM?
Zo heb ik dat ook op een toestel van een werkgever maar merk er eigenlijk weinig niets van.
Zo heb ik dat ook op een toestel van een werkgever maar merk er eigenlijk weinig niets van.
[ Voor 4% gewijzigd door RaRo74 op 02-09-2024 20:27 ]
mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k
Een iPhone 15 Pro van 900 euro of van 500 euro maakt nogal een verschilAbdellove schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:21:
Als diegene die het verkoopt goede recensies heeft ois vertrouwen groot dat het misschien goed zal zijn
5 of 10 positieve recensies niet.
Succes met inloggen met een KPN account ;-)RaRo74 schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:26:
Welke functionaliteiten heb je nu niet vanwege MdM?
Doel is dat je alleen kunt inschrijven met acount van het bedrijf.
De TS heeft geen account en dus zal de telefoon niet te enrollen zjn.
Nog los van het feit of je wilt dat een bedrijf de policies kan bepalen op jouw prive device.
Mogelijk hebben ze tik tok geblokkeerd of een CIS setting waar je bv beperkingen hebt met de cloud.
Toestel staat dus ingeschreven bij ABM onder een bedrijf.
Bedrijf zou hem uit moeten schrijven. Maar als hij ontvreemd is zal dat niet gebeuren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
TS, even wat anders. Maar heeft jouw advertentie er ook wat mee te maken of staat dit los van deze casus?
v&a gevraagd: Toestellen met Locks of Demo
v&a gevraagd: Toestellen met Locks of Demo
Nee staat we los van.........maar bij android gaat het wel waarom niet bij Apple. Is mijn eerste iphone omdat ik normaliter gern iphobr liefhebber ben ivm de beperkingen en dacht gok maar eens en misschien kan het me overtuigen maar loop hier al vast
Nee, dit kan alleen de eigenaar. We gaan je hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging (zie ook de huisregels), en dit topic gaat dan ook op slot.Abdellove schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:04:
Kan iemand me helpen hoe MDM te unlocken ?
[ Voor 13% gewijzigd door Daedalus op 02-09-2024 21:09 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.