In mijn appartement/gebouw is er vloerverkoeling. Het is via Vattenfall en het heeft een WTH systeem. Eerder had ik het gevoel dat het koelde, maar nu lijkt het niet te koelen. Aangezien het mijn eerste zomer hier is, vind ik het lastig om te vergelijken.
Er zijn twee dingen die ik denk dat het veroorzaken:
1: is dat bij de aanlever temperatuur 25 graden staat (zie foto, de vrijgave koeling staat hier uit, als het aan staat dan knippert het blauw, iemand idee of dit klopt?)
2: is dat de condens begrenzing constant standaard aan staat. Dit lijkt mij vreemd zeker in combinatie met de aanlever temperatuur van 25 graden. De luchtvochtigheid ligt rond de 60%. Ik heb gezocht naar een condens sensor maar die leek niet aanwezig rondom het systeem van de foto.
Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
Er zijn twee dingen die ik denk dat het veroorzaken:
1: is dat bij de aanlever temperatuur 25 graden staat (zie foto, de vrijgave koeling staat hier uit, als het aan staat dan knippert het blauw, iemand idee of dit klopt?)
2: is dat de condens begrenzing constant standaard aan staat. Dit lijkt mij vreemd zeker in combinatie met de aanlever temperatuur van 25 graden. De luchtvochtigheid ligt rond de 60%. Ik heb gezocht naar een condens sensor maar die leek niet aanwezig rondom het systeem van de foto.
Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
:strip_exif()/f/image/PvviXeKnJ4RcuZMNFDlminy7.jpg?f=fotoalbum_large)