Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nunohaselager
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 03-09-2024
Help! Mijn PS5 start niet goed op nadat hij ongeveer 30 minuten tot een uur is losgekoppeld. Ik moet eerst de PS5 volledig van de stroom halen, en als ik daarna op de PS-knop van de controller druk, gaat de PS5 aan. Maar na een minuut begint hij te haperen, de controller verliest verbinding, en het geluid vervormt. Als ik de PS5 opnieuw wil aanzetten, moet ik hem weer volledig van de stroom halen, soms zelfs een ander stopcontact gebruiken, en dan gaat hij weer aan, waarna het probleem zich opnieuw voordoet. Ik heb alles geprobeerd—de voedingskabel vervangen, hem laten rusten, de DualSense-controller gereset, en zelfs de PS5 gereset—maar niets helpt. Normaal werkt hij na een tijdje weer, maar deze keer niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:22

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Terug gaan naar waar je hem hebt gekocht voor garantie.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nunohaselager
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 03-09-2024
dat is helaas al weer een hele tijd geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:40
nunohaselager schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:33:
dat is helaas al weer een hele tijd geleden
Maar hoe lang geleden? Je krijgt natuurlijk wel een tijdje garantie.

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

mmniet

De beetje weter

ik heb geen PS maar een Xdoos, daar kan ik via microsoft.com het apparaat registreren en kan je zien of je nog garantie via hen hebt, zo heb ik een controller direct naar MS gestuurd omdat die een drift had en zonder de winkelier te gebruiken (die sturen het ook op, dus even de middleman eruit gehaald). Ik verbaasde me over het feit dat ik nog garantie had, dus proberen kan altijd. ik neem aan dat Sony een gelijksoortigs heeft.

It's me Mario