Vandaag bij het vervangen van de bestrating in de tuin een zinkgat aangetroffen bij de regenpijp.
Volgens mij is ook een ander afvoer vanuit binnenshuis hierop aangesloten als ik het goed zie.
Wat is handig in dit geval?
Verzekeraar geeft aan dat het handig is om een dossier aan te maken en loodgieter in te schakelen.
Mocht het door het dak komen is het niet verzekerd, binnenshuis bij lekkage wel begreep ik.
Iets om je zorgen over te maken of een loodgieter inschakelen (met spoed)? Voor de rest heb ik zelf binnenshuis iig nergens last van en niks gemerkt.:strip_exif()/f/image/wdnkLGQCuq6K6AFXjle5kFtI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SHs6tzUlyKTJglit6Nn4ppXM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7xJx565i7QLapwKLzeFFKG21.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4hM5ZoVZwlPyIMebZlmpnhdS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cbgLFZjsfhnVV2cIzONybNDI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cTa5NGzl94YWbKTKg96FT3Af.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij is ook een ander afvoer vanuit binnenshuis hierop aangesloten als ik het goed zie.
Wat is handig in dit geval?
Verzekeraar geeft aan dat het handig is om een dossier aan te maken en loodgieter in te schakelen.
Mocht het door het dak komen is het niet verzekerd, binnenshuis bij lekkage wel begreep ik.
Iets om je zorgen over te maken of een loodgieter inschakelen (met spoed)? Voor de rest heb ik zelf binnenshuis iig nergens last van en niks gemerkt.
:strip_exif()/f/image/wdnkLGQCuq6K6AFXjle5kFtI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SHs6tzUlyKTJglit6Nn4ppXM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7xJx565i7QLapwKLzeFFKG21.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4hM5ZoVZwlPyIMebZlmpnhdS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cbgLFZjsfhnVV2cIzONybNDI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cTa5NGzl94YWbKTKg96FT3Af.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ORXuqAwmSUJKrppYhHNyDLnR.jpg?f=fotoalbum_large)