Hallo allemaal, het is al een tijd geleden dat ik mijn eerste game pc heb gebouwd. Na een lange tijd op de ps5 gespeeld te hebben wil ik hiernaast ook weer op de pc gamen. Ik ben niet helemaal op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen van de afgelopen jaren maar ik heb zelf al wat samengesteld. Graag jullie advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games kunnen spelen op 1440p, ultra settings en met een hoge framerate (minimaal 60+).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max budget is 1750 euro maar er is wat ruimte voor speling.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor (LG UltraGear 27GP850P-B Zwart) en wil de pc daar ook op aansluiten. Voor de rest heb ik alle componenten nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een pc samengesteld, ik zet de lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, zolang de prijs/prestatie maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan maar wellicht in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met het kiezen van de onderdelen. Vooral belangrijk welke goed samenwerken om er zoveel mogelijk uit te krijgen en waar ik eventueel wat geld zou kunnen besparen.
Alvast heel erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games kunnen spelen op 1440p, ultra settings en met een hoge framerate (minimaal 60+).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max budget is 1750 euro maar er is wat ruimte voor speling.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor (LG UltraGear 27GP850P-B Zwart) en wil de pc daar ook op aansluiten. Voor de rest heb ik alle componenten nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een pc samengesteld, ik zet de lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, zolang de prijs/prestatie maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan maar wellicht in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met het kiezen van de onderdelen. Vooral belangrijk welke goed samenwerken om er zoveel mogelijk uit te krijgen en waar ik eventueel wat geld zou kunnen besparen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 387,99 | € 387,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 219,- | € 219,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB GDDR6 | € 584,58 | € 584,58 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 55,89 | € 55,89 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 99,85 | € 99,85 |
1 | Voedingen | MSI MPG A850G PCIE5 | € 127,23 | € 127,23 |
1 | SSD's | WD Black SN770 2TB | € 117,24 | € 117,24 |
Totaal | € 1.671,68 |
Alvast heel erg bedankt!