Warmtepomp / Zonnepanelen / Airco onder 1 dak..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzrk0318
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 15-11-2024
Omd at ik van plan ben om een hoop zaken aan te gaan pakken op kort termijn ben ik op zoek naar een betrouwbare firma die de volgende zaken kan uitvoeren.

Warmtepomp Full Electric
Buffervat om te douchen
Zonnepanelen aanleg
Airco Split-units
Nieuwe MV-box
Nieuwe meterkast (3 fasen)

Ik kan natuurlijk in ze gaan met verschillende firma's, maar mijn voorkeur gaat uit naar 1 firma zodat ik meer vertrouwen heb dat alles op elkaar is afgestemd.

Is er iemand die ervaring heeft met een gerenomeerde installateur (regio Utrecht / Arnhem )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:51
Zonnepanelen,
Verwarming,
Koeling,
Ventilatie,
Elektriciteit

Erg verschillende competenties en als je het per se bij 1 aannemer will beleggen die alles echt kan betaal je vrijwel zeker veel te veel

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13:24
Zonnepanelen zou je alvast los van de rest kunnen zien. Maar, dan misschien eerst bepalen of je een 1 of 3fase oplossing wil. En als je nu nog geen 3-fase aansluiting hebt, zou ik in elk geval met de aanvraag daarvoor beginnen. Dat moet je toch zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzrk0318
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 15-11-2024
In de keuze voor een 1 fase of 3 fase ging ik er eigenlijk vanuit dat als ik een warmtepomp wil laten draaien, zonnepanelen aanschaf en airco's wil laten draaien dat ik sowieso een 3 fase nodig zou moeten hebben.

Mijn huidige groepenkast is 27 jaar oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
Je kunt wel een 3-fase aansluiting nemen, en dat is ook wel verstandig, maar dat wil nog niet zeggen dat al die apparaten ook 3-fase zijn. Mijn WP is 1-fase, mijn ene set panelen ook en de andere set is 3-fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisverst
Via directe berichtje suggestie voor leverancier gegeven. Die kunnen een groot deel doen!

Hoor graag de uitkomst!

Succes met de zoektocht.
Pagina: 1