Wij hebben een tijd terug een Silvergear bluetooth weegschaal gekocht, toen we hem kochten kregen we geen bluetooth te zien, en konden we geen connectie maken met de telefoon/app. Omdat we hem hoofdzakelijk gekocht hadden voor wegen hebben wij het er toen maar bij gelaten.
Nu zijn we echter gaan sporten en is de meting van vet percentage etc wel interessant, maar je raad het al, nog steeds kunnen wij niet connecten met dat ding.
Iemand een idee hoe dat ding helemaal te resetten is?
Handleiding heeft helaas geen oplossing,
Heb al geprobeerd om het set knopje heel lang in te houden, dat deed niets.
Ook geprobeerd om het knopje in te houden en dan batterijen erin te doen, deed ook niets.
Als we op de schaal gaan staan zien we het bluetooth icoontje op de schaal wel knipperen, maar hij wordt niet zichtbaar in de app, en ook niet onder bluetooth apparaten zelf in de telefoons.
Wat kan ik nog proberen of heb ik gewoon een maandagmorgen model.
Nu zijn we echter gaan sporten en is de meting van vet percentage etc wel interessant, maar je raad het al, nog steeds kunnen wij niet connecten met dat ding.
Iemand een idee hoe dat ding helemaal te resetten is?
Handleiding heeft helaas geen oplossing,
Heb al geprobeerd om het set knopje heel lang in te houden, dat deed niets.
Ook geprobeerd om het knopje in te houden en dan batterijen erin te doen, deed ook niets.
Als we op de schaal gaan staan zien we het bluetooth icoontje op de schaal wel knipperen, maar hij wordt niet zichtbaar in de app, en ook niet onder bluetooth apparaten zelf in de telefoons.
Wat kan ik nog proberen of heb ik gewoon een maandagmorgen model.
KPN - Vodafone Ziggo Partner