Hoe hebben ze de druk bepaald bij het waterbedrijf ?
Je moet eigenlijk de druk meten als er water wordt afgenomen in huis. Ik mag aannemen dat het geen prutsers zijn en dat ze goed gemeten hebben en dat er dus voldoende water binnen kan komen vanaf de water meter.
Zo te zien kan je dat stukje koper nog weghalen na die watermeter, en daar een emmer tussen zetten. Dan kan je even meten hoe snel je een 5 liter emmer vol heb direct na de meter, gaat wel een beetje spetteren denk ik

Dan sluit je in 1 keer problemen in de aanvoer uit vanuit buiten.
Als ik die foto's zie dan zie ik toch wel wat T-stukjes in de koudwater zitten en een krappe bocht.
Dat je ook probleem ook bij warm water is, dat zou betekenen dat het probleem in ieder geval al zit voor het de warm water "afleverset" ingaat ?
Ik zou een loodgieter in huren en het volgende stappen plan:
- Koperen leiding direct na de meter loshalen
- Checken met emmer hoeveel water in x- seconden ?
- Geen probleem ? Zit het probleem in huis.
- Vervolgens met een stuk flexibele buis of voldoende diameter tijdelijke slang, die leiding ellende in de kruipruimte proberen te overbruggen (zodat je kan uitsluiten of daar het probleem zit). Misschien kan je direct vanaf de watermeter aansluiten op die aflever set aansluitingen om zo 1 voor 1 te testen ?
Dan ben je misschien 60 euro per uur kwijt, en paar uurtjes bezig, maar een loodgieter is handig en heeft allemaal koppelingen in de bus om te zorgen dat dit geen dramatisch waterballet gaat worden.