Toon posts:

Verdwijnen van usericons

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm,

Iets vaags aan de gang op GoT.. ik heb nu in 6 maanden tijd oid 3 icons gehad en heb deze alleen geupt naar de GoT servers (dus niet een webicon) .. Alleen zijn deze nu ineens spontaan verdwenen??? :?

"Je hebt nog geen plaatjes opgestuurd."

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Op dinsdag 11 september 2001 23:39 schreef tose het volgende:
Hmm,

Iets vaags aan de gang op GoT.. ik heb nu in 6 maanden tijd oid 3 icons gehad en heb deze alleen geupt naar de GoT servers (dus niet een webicon) .. Alleen zijn deze nu ineens spontaan verdwenen??? :?
Search ff.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Servericons zijn uitgezet, in verband met de load.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 23:40 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Search ff.
Mijn excuses.. ik zocht ff fout.. maar heb desbetreffence topic gevonden (na wat klikken :))

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De icons die je hebt ge -upload op de server van tweakers.net worden momenteel niet weergegeven /zijn uitgeschakeld in verband met de serverload op de servers (dit naar aanleiding van extra veel bezoekers, vanwege de ramp in de USA). Indien mogelijk worden de icons zo spoedig mogelijk weer 'geactiveerd' ;).

Verwijderd

GoT ouwe stijl :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Ik zie ze iig nog niet, zijn ze alleen uitgezet of ook gedelete?

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 00:52 schreef hdd het volgende:
Ik zie ze iig nog niet, zijn ze alleen uitgezet of ook gedelete?
Uitgezet

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 00:58 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Uitgezet
ik d8 dat het met dat gedoe in amerika temaken had (netzoals tijd geleden met zo'n forumganger die was overleden iedereen een witte bloem als icon had)
soort condoleance-actie...

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mogen ze aub wel in het overzicht? Ik heb ze nl. nu een beetje nodig om wat te testen...

Het is niet -verplicht- ofzo, maar het zou wel mooi zijn. Daarbij, het verkeer op de server valt nu toch wel mee?

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:39
misschien sorry dat ik het hier vraag, maar ik zie/zag een hoop mensen met hetzelfde icoontje. Ik neem aan dat dit vanwege de gebeurtenissen in Amerika is, waar kan ik dit icoontje (strax als de icoontjes het weer doen) vandaan halen en ook als usericoon installeren? Ik bedoel dus dat icoontje met die duif erop...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op woensdag 12 september 2001 10:31 schreef jurjen13 het volgende:
misschien sorry dat ik het hier vraag, maar ik zie/zag een hoop mensen met hetzelfde icoontje. Ik neem aan dat dit vanwege de gebeurtenissen in Amerika is, waar kan ik dit icoontje (strax als de icoontjes het weer doen) vandaan halen en ook als usericoon installeren? Ik bedoel dus dat icoontje met die duif erop...
Hier staat hij (onder andere) http://tweakers.net/~floris/zooi/duif.gif

Bericht hierboven

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 12 september 2001 10:31 schreef jurjen13 het volgende:
Gewoon in je profile dit instellen als webicon:
code:
1
http://tweakers.net/~crew/dove.jpg
Pagina: 1