WTF - Diablo II is eg screwed!

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Ik zat daarnet op i-net te spelen met me lvl 52 barb, ik join een game en zie vervolgens dat ik nog 1 skillpoint te besteden heb.

Ik gebruik me skill-point en......HUH.......39 skill choices remaining?!?!?!?! :? Ik denk wtf?!

Ik kap met me game en ga ff gewoon in single player kijken, blijkt dat ik opeens lvl 55 ben en ook nog us 100 stat points te besteden heb?! :?

Kan dit komen doordat die gast die die laatste game hoste een cheater was?? Zo ja dan :r ik op die gast want nu is er eg geen reet meer aan me char :(

Heeft iemand hier nog een oplossing voor zodat ik die shit kan terugdraaien - heb overigens nog geen stat/skill points gebruikt. Dus kan het nog teruggedraaid worden of is mijn char gewoon vanaf vandaag verneukt?

Edit: Plzz close deze niet omdat er al een D2 topic is, want dat topic is alleen maar: Kijk wat ik nou weer voor goeds heb gedaan. of Wat ik nou toch voor een item vind!.

There is no magic.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij willen daar ook met probs helpen , maar niemand vraagt daar probs :)
en je vergeet er worden games afgesproken :).

Maar ik heb geen idee voor je prob sorry

• The Will
Op dinsdag 11 september 2001 23:41 schreef SaURoN het volgende:
Wij willen daar ook met probs helpen , maar niemand vraagt daar probs :)
en je vergeet er worden games afgesproken :).

Maar ik heb geen idee voor je prob sorry
Ach ja iedereen vergeet wellus wat :) Ik wat vaker dan de andere (of was het nou "De één wat vaker dan de andere") Ach doet er ook nie toe - Het is laat!

There is no magic.

Verwijderd

Nee, dan had je van te voren je savegames opzij moeten zetten dan was er wat aan te doen.....of jezelf "eerlijk cheaten". Dus ergens zo'n cheat proggy zien te vinden en dan je stats weer terug te zetten.

Daarom speel ik ook nooit op open B.net. Had het ook eens, zat die gast vrolijk m'n hard verdiende lvl 37 te verkloten. Had ik ineens 4.000 mana en was lvl 67.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ...... :'(:'( :'( :'( :'( :'(

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

*D Gelukkig had ik nog m'n savegame ergens opgeslagen van toen ik windows er opnieuw had opgezet. *D

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:25

Smurf

Detri

Speelde je op Europe realm, of zat je op open battle.net?
Ik denk zelf die laatste, omdat je het over "de host" hebt,en tjah.. op open bnet is alles mogelijk. Ik hoorde zelfs van games waar je voor ieder monster een lvlup krijgt. :(
Dus ik hoop dat je een back up van je char hebt, en als je hem verder cheatvrij wilt houden, speel dan alleen single player, of met vrienden die ook niet cheaten in passworded games.

)

• The Will
Op woensdag 12 september 2001 00:02 schreef CommDante het volgende:
Nee, dan had je van te voren je savegames opzij moeten zetten dan was er wat aan te doen.....of jezelf "eerlijk cheaten". Dus ergens zo'n cheat proggy zien te vinden en dan je stats weer terug te zetten.

Daarom speel ik ook nooit op open B.net. Had het ook eens, zat die gast vrolijk m'n hard verdiende lvl 37 te verkloten. Had ik ineens 4.000 mana en was lvl 67.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ...... :'(:'( :'( :'( :'( :'(

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

*D Gelukkig had ik nog m'n savegame ergens opgeslagen van toen ik windows er opnieuw had opgezet. *D
Ik heb me save dus nergens opgeslagen dus dat wordt zoeken naar een editor om die klote shit er weer af te halen.
Op woensdag 12 september 2001 00:04 schreef smurv het volgende:
Speelde je op Europe realm, of zat je op open battle.net?
Ik denk zelf die laatste, omdat je het over "de host" hebt,en tjah.. op open bnet is alles mogelijk. Ik hoorde zelfs van games waar je voor ieder monster een lvlup krijgt. :(
Dus ik hoop dat je een back up van je char hebt, en als je hem verder cheatvrij wilt houden, speel dan alleen single player, of met vrienden die ook niet cheaten in passworded games.
Het vervelende is alleen dat ik niet echt friends heb die D2 spelen alleen een ventje maar dat moet de uitbreiding nog kopen. En als je bv wil traden is dat wel handig om ook nog andere mensen te hebben.

There is no magic.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:25

Smurf

Detri

in dat geval moet je eigenlijk gewoon op de realms gaan spelen, dan heb je geen last van dit soort cheaters. Enige nadeel is dat je op lvl1 moet beginnen.

)

Verwijderd

Ik speel alleen maar op closed bnet. Ik snap dus helemaal niet dat er eerlijke mensen zijn die op open battle ent spelen. Wat bied dat nou voor voordelen? cheaten, dupen en ga zo maar door. En dan dit gekloot over een char die verneukt word door een ander. Kan iemand mij uitleggen waarom er mensen zijn die op open spelen en niet cheaten?
Pagina: 1