Inlog Dubbele verificatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eendebek
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 02-09-2024
Mijn vraag
...
Na meer dan een jaar niet meer online op mijn PS5 te hebben gespeeld, geraak niet meer op mijn PS5 acount
Ik heb een nieuw GSM nummer en kan de tweede stap van de verificatie niet ontvangen door mijn nieuwe nummer. Het oude nummer is reeds 6 maand geleden gedeactiveerd. Is er een andere oplossing dan contact opnemen met Sony helpdesk zelf (geraak er niet binnen) of een nieuw acount aan te maken ? had graag het oude opnieuw door zijn spellen bib....
Bedankt voor de hulp

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het hele idee van MFA is dat je die extra factor nodig hebt. Ik heb geen ervaring met Sony-accounts (of misschien voor de eerste Wii), maar verwacht dat je toch of dat nummer nodig hebt of contact met de Sony helpdesk en ze zien te overtuigen.

Of:

Via Google kom ik op https://www.playstation.c...t/account/2sv-issues-psn/ waar staat dat je ooit recovery codes kunt hebben opgevraagd. Misschien gedaan? Anders wordt het toch https://www.playstation.c...t/2sv-issues-psn/#contact

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:54

reaL_G

G

heb je de ps app?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Heb je de code niet in je authenticator-app?

Je kunt ook kijken is het nummer al weer in gebruik is genomen en of de nieuwe eigenaar zo vriendelijk wilt zijn de code door te spelen.

[ Voor 61% gewijzigd door hcQd op 01-09-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik verplaats het topic even naar Spielerij problemen en vragen

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357