Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Onze tablet (Samsung Tab A10.1) is inmiddels wel aan vervanging toe dus wilde ik een nieuwe kopen en eigenlijk lijkt mij de meest logische keuze een Tab A9+.

Het enige waar ik nu over twijfel is de hoeveelheid werkgeheugen die erin kan. Ga je in de praktijk veel merken van 4 of 8GB? De opslag is niet van belang, ik gebruik nu nog geen 20GB op de oude tablet en anders klik je er een SD kaartje in.

Gebruik is redelijk basis, beetje emailen en surfen maar vooral veel filmpjes op youtube en streamingdiensten.

Is die 4GB extra dan 40-50 euro extra waard?

Beste antwoord (via LordLynx op 03-09-2024 09:56)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Android op 4gb RAM is al niet de meest fijne ervaring ongeacht hoe licht je gebruik is.

6gb a 8gb is toch wel aan te raden, dus zelf zou ik voor meer gaan, zeker aangezien de A9+ nog updates tot en met Android 16 krijgt (daarna tot en met oktober 2027 aan security patches) is meer RAM slimmer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmar89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:38
Voor de toekomst is meer geheugen vaak beter.
Lees:langer bruikbaar als de eisen van programmas zwaarder worden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Android op 4gb RAM is al niet de meest fijne ervaring ongeacht hoe licht je gebruik is.

6gb a 8gb is toch wel aan te raden, dus zelf zou ik voor meer gaan, zeker aangezien de A9+ nog updates tot en met Android 16 krijgt (daarna tot en met oktober 2027 aan security patches) is meer RAM slimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Bedankt, dan gaan we toch maar voor de 8GB.