Hallo Allemaal,
Om te beginnen alvast bedankt voor de tijd en de hulp,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor het werk, werk ik met autocad 3d / autocad PDF 3d programma's.
Prive speel ik wat spellen als CS2 / WoW / Diablo 2,3 en 4 / LoL / Dota 2 straks ook Civ7 als die uitkomt of de nieuwe borderlands t.z.t.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik momenteel al heb:
Verder heb ik nog wat hardeschijven en een 850WATT platinum 80 voeding. weet Merk niet meer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is de advies vraag, ik merk dat in games vooral de grafischekaart (als het daar aan ligt) het steeds moeilijker krijgt in de laatste expension van WoW zak ik soms naar 20 fps met lag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer staat in een bureau waarin hij is weggewerkt wat niet ideaal is voor de warmte afhandeling dus waar mogelijk is het belangrijk dat de componenten niet te warm worden.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van dus ga ik ook niet aan beginnen.
Vaak zet ik alleen het werkgeheugen op een andere stand in de bios als dat ook overlokken is. (weet even niet hoe dat heet dat is iets aanzetten in de bios niet spelen zelf met voltages ofzo).
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, is dit nog een PC die upgrade baar is of moet ik voor een nieuwe gaan.
Om te beginnen alvast bedankt voor de tijd en de hulp,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor het werk, werk ik met autocad 3d / autocad PDF 3d programma's.
Prive speel ik wat spellen als CS2 / WoW / Diablo 2,3 en 4 / LoL / Dota 2 straks ook Civ7 als die uitkomt of de nieuwe borderlands t.z.t.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik momenteel al heb:
# | Category | Product |
---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed |
1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G |
2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C18D-16GVK |
1 | SSD's | Samsung 970 Evo Plus 500GB |
Verder heb ik nog wat hardeschijven en een 850WATT platinum 80 voeding. weet Merk niet meer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is de advies vraag, ik merk dat in games vooral de grafischekaart (als het daar aan ligt) het steeds moeilijker krijgt in de laatste expension van WoW zak ik soms naar 20 fps met lag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer staat in een bureau waarin hij is weggewerkt wat niet ideaal is voor de warmte afhandeling dus waar mogelijk is het belangrijk dat de componenten niet te warm worden.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van dus ga ik ook niet aan beginnen.
Vaak zet ik alleen het werkgeheugen op een andere stand in de bios als dat ook overlokken is. (weet even niet hoe dat heet dat is iets aanzetten in de bios niet spelen zelf met voltages ofzo).
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, is dit nog een PC die upgrade baar is of moet ik voor een nieuwe gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Hippe2k op 01-09-2024 10:35 ]