Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Om even duidelijk te zijn: "omdat andere nieuwssites overbelast zijn"Op dinsdag 11 september 2001 23:08 schreef Fused het volgende:
Massamoord hoort niet thuis op tweakers.net. Er wordt hier ook niet elke dag een kopje 'vrouwen in Afghanistan' gepost. Het is hypocriet dat men dit erg vind en er zoveel aandacht aan schenkt, terwijl het veel grotere dagelijkse lijden genegeerd wordt.
Dit is gewoon een stukje informatie man!
Niet zo negatief, als je niet bent geinteresseerd, dan ga je maar een boek lezen, of naar bed!
We hebben het hier over de grootste menselijke tragedie (in één klap) sinds de 2de wereldoorlog!!!
(Natuurrampen niet meegerekend)
Fused niet zeiken, je doet net of dit niets voorstelt
Ik ben vanmiddag geschrokken van het nieuws zoals ik nog nooit in mijn leven ben geschrokken van een nieuwsuitzending, ik het is erg fijn om er met ANDEREN over te praten, je mening te delen..
En waar doe je zoiets? Dit is het perfecte forum daarvoor..
Ik ben vanmiddag geschrokken van het nieuws zoals ik nog nooit in mijn leven ben geschrokken van een nieuwsuitzending, ik het is erg fijn om er met ANDEREN over te praten, je mening te delen..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Dat zijn ze helemaal niet en de TV ook niet. Ik kan bij CNN, bij de grote amerikaanse kranten en bij 15 TV zenders.Om even duidelijk te zijn: "omdat andere nieuwssites overbelast zijn"
ROTFL...We hebben het hier over de grootste menselijke tragedie (in één klap) sinds de 2de wereldoorlog!!!
Vergeten we de 100.000 die elke dag toch al sterven, waarvan 1000 aan ondervoeding? Vergeten we de honderduizenden Hutus en Tutsis die elkaar uitmoordden nod kortgeleden? Vergeten we Vietnam en Korea?
Verwijderd
mijn idee ookOp dinsdag 11 september 2001 23:13 schreef HarrieH het volgende:
Fused niet zeiken, je doet net of dit niets voorstelt
Waar doe ik dat? Ik vind dat het hier niet thuis hoort, niet dat het niets voorstelt. Er is gewoon een andere plek voor.Fused niet zeiken, je doet net of dit niets voorstelt
Dat zegt genoeg over de trieste staat waarin de samenleving verkeerd. Dit schokt ons, het dagelijkse leed dat veel erger is niet...Ik ben vanmiddag geschrokken van het nieuws zoals ik nog nooit in mijn leven ben geschrokken van een nieuwsuitzending..
Verwijderd
Maar heb je wel in de gaten welke gevolgen deze actie kan hebben. Alles wat jij noemt is idd verschrikkelijk, heb je ABSOLUUT gelijk in, maar dit is een bedreiging voor de wereldvrede.Op dinsdag 11 september 2001 23:15 schreef Fused het volgende:
[..]
Dat zijn ze helemaal niet en de TV ook niet. Ik kan bij CNN, bij de grote amerikaanse kranten en bij 15 TV zenders.
[..]
ROTFL...
Vergeten we de 100.000 die elke dag toch al sterven, waarvan 1000 aan ondervoeding? Vergeten we de honderduizenden Hutus en Tutsis die elkaar uitmoordden nod kortgeleden? Vergeten we Vietnam en Korea?
En dat ik het topic Amerika heb gestart heeft te maken met het feit dat ik een uitlaatklep nodig heb...
Als je al denkt dat dit topic nodig is, post het dan maar in Lieve Adjes, want met W&L heeft het niets te maken.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()