Intel komt eind september met nieuwe update voor bug in 13th

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05 18:15

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
nieuws: Intel komt eind september met nieuwe update voor bug in 13th en 14th ... @JayStout

Hier wordt volgens mij iets helemaal verkeerd geïnterpreteerd. https://community.intel.c...440/highlight/true#M77071 zegt "Intel will be publishing another update by the end of September." Dit wordt volgens mij geïnterpreteerd als een nieuwe microcode/BIOS update, terwijl ze dit volgens mij niet bedoelen. Volgens mij bedoelen ze gewoon een statusupdate na meer intern onderzoek.

https://community.intel.c...esktop/m-p/1622129#M76014 suggereert ook sterk dat deze problemen al opgelost zijn met microcode 0x125 en 0x129. Ze geven ook niet aan dat er nog een probleem zou zijn, waardoor het onwaarschijnlijk is dat ze precies daarvoor een nieuwe microcode update nog gaan uitbrengen.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Het Vmin Shift Instability-probleem zou niet van toepassing zijn bij de mobiele en desktopvarianten van de 12e generatie Intel-chips. De i3- en i5-processoren van de 13e en 14e generatie zouden ook niet getroffen zijn
Dit is ook niet correct, de post zegt inderdaad dat i3 processors niet affected zijn, maar i5's wel, maar alleen de non-K-varianten van i5's zijn niet affected.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
maar bij de 14e generatie i5-chips gaat het dan enkel om de varianten zonder de letter K in de productnaam.
Dat klopt volgens mij ook niet, volgens mij bedoelen ze de non-K varianten voor zowel 13de als 14de generatie. Hun verlengde garantie voor al deze CPUs bevestigt dat: https://community.intel.c...h-Gen-Desktop/m-p/1620853

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Uhm, joehoe, anybody there? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:26
Het is weekend.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Weet ik, maar het artikel hier is gebaseerd op een waarschijnlijk foute aanname. Lijkt me belangrijk dat dat snel gecorrigeerd wordt om verspreiding van misinformatie te voorkomen :) Sorry dat ik aandring, maar in andere gevallen zou ik dat nooit doen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayStout
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-05 09:49

JayStout

Redacteur
De fouten in het artikel zijn zopas gecorrigeerd. Bedankt om dit te melden. :)
Pagina: 1