tv valt steeds even uit met Denon avr x2500h

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lleen
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 05-09-2024
Mijn vraag
Ik heb een Denon avr x2500 h aangesloten op mijn Philips TV., Met mijn oude Harman Kardon had ik dat probleem niet. .Het geluid blijft wel maar het beeld valt voor ca. 5 sec weg en kort daarna nog 2 keer...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Ik heb de AVR geupdated en nieuwe HDMI-kabels aangesloten..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:34
Wat voor device heb je erop aangesloten? En gebeurt het toevallig wanneer er HDR content weergegeven wordt?

Ik heb hier de Denon S660H staan met een PC eraan voor alle content, bij het switchen van SDR/HDR content gaat het beeld enkele seconden op zwart. Schijnbaar heeft dit te maken met de handshake die het apparaat doet.

Soms blijft het beeld op zwart (Als ik bijvoorbeeld met HDR aan naar Amazon Videos ga) en moet ik eerst HDR uitzetten voordat ik weer beeld krijg. In uitzonderlijke gevallen is er zelfs met SDR geen beeld, als ik bijvoorbeeld Oblivion wil spelen.

Ik ben zelf ook alle settings doorgegaan van de versterker, maar het blijkt een Denon dingetje te zijn.
Binnenkort ga ik hem vervangen zodat ik dit gezeur niet meer heb, een Denon komt hier in ieder geval niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er om in te vullen, niet om te verwijderen. Nu mist informatie (type TV, methode van aansluiten, etc) en gaat het topic op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.